کد خبر: 995429
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
صاحب مغازه خشکبار فروشی در شهرستان شهریار که با نصب اسکیمر روی دستگاه کارتخوان ۳ میلیارد تومان از مشتریانش کلاهبرداری کرده‌است سرانجام به دام پلیس افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  به گزارش جوان، چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره برداشت‌های غیرمجاز از حساب مشتریان به مأموران پلیس فتا شهرستان شهریار گزارش شد. تحقیقات مأموران پلیس روی شکایت‌های مطرح شده نشان داد که همه آن‌ها بعد از خرید از یک مغازه خشکبار فروشی به حساب‌شان دستبرد زده شده‌است. یکی از شاکیان توضیح داد: روز گذشته برای خرید، آجیل به مغازه خشکبار فروشی رفتم و بعد از خرید پول آن را با دستگاه کارتخوان مغازه حساب کرده و به خانه‌ام برگشتم. امروز بعد، اما پیامکی برایم آمد که نشان می‌داد همه موجودی حسابم برداشت شده‌است. احتمال دادم که کارت عابربانکم گم شده باشد برای همین به سراغ کیفم رفتم، اما کارت سر جایش بود. شاکی گفت: من آخرین بار از مغازه خشکبار فروشی خرید کردم و کارت و رمز را در اختیار فروشنده گذاشته بودم.

کارآگاهان پلیس با اطلاعاتی که شاکیان در اختیارشان گذاشتند در این باره تحقیق کردند و صاحب مغازه را به عنوان مظنون مورد تحقیق قرار دادند. او در بازجویی‌های فنی پلیس به کلاهبرداری از مشتریانش اعتراف کرد. متهم گفت: از مدتی قبل بود که تصمیم گرفتم از این راه از مشتریانم کلاهبرداری کنم برای همین دستگاه اسکیمر را روی کارتخوانم نصب کردم. وقتی مشتریان برای خرید به مغازه‌ام می‌آمدند کارت عابربانکشان را می‌گرفتم و اطلاعات را به وسیله اسکیمر کپی می‌کردم. از آنجا که مشتریان رمز کارت‌شان را در اختیارم می‌گذاشتند در فرصت مناسب حسابشان را خالی می‌کردم. بررسی حساب‌های متهم نشان داد که او به این شیوه از هزار و ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و ۳ میلیارد تومان به جیب زده است. سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار