کد خبر: 995428
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
مردی که به اتهام قتل کودک معلولش بازداشت شده‌است، می‌گوید به علت مشکلات مالی توان اداره او را نداشته است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۵ صبح روز چهارشنبه‌۲۱ اسفندماه مردی وارد کلانتری‌۱۵۳ شهرک ولیعصر شد و گزارش یک قتل را اعلام کرد. او گفت که هفت روز قبل پسربچه سه‌ساله‌اش را که به معلولیت جسمی مبتلا بوده به قتل رسانده و جسدش را در صندوق عقب خودروی تیبایش پنهان کرده‌است. بعد از اعلام گزارش هولناک بود که مأموران به همراه مردجوان راهی محل شده و جسد را که دچار فساد نعشی شده‌بود، کشف کردند. بعد از اعلام خبر بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران در محل حاضر شد. در اولین گام و بعد از انجام تحقیقات اولیه جسد به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. متهم در بازجویی‌های اولیه گفت که با فشار بر عناصر حیاتی گردن طفل سه‌ساله را به قتل رسانده است.

گفتگو با متهم

چرا بچه‌معلولت را به قتل رساندی؟
وضع مالی خوبی نداشتم.

برای همین او را به قتل رساندی؟
از کاری که کرده‌ام پشیمانم.

معلولیت او چه بود؟
وقتی بچه ام به دنیا آمد اسمش را ابوالفضل گذاشتیم. ابوالفضل دچار معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و بیماری داخلی بود. داشتن بچه معلول خیلی سخت است و من و همسرم هم توان اداره کردن بچه را نداشتیم. برای همین بچه را به بهزیستی سپردیم.

شغلت چیست؟
راننده تاکسی اینترنتی هستم.

تا چه مدت در بهزیستی بود.
ابوالفضل تا دو سال در بهزیستی بود. در آن مدت شرایط زندگی من بهتر نشد و هزینه زندگی بیشتر شد. بعد از دو سال بچه را به خانه آوردیم، اما از پس درمان و تهیه داروهایش بر نمی‌آمدیم.

درباره حادثه توضیح بده.
روز حادثه وقتی وارد اتاق شدم بچه شروع به گریه کرد و سرش را به دیوار می‌کوبید. من طاقتم را از دست دادم و کتکش زدم. ناخواسته دستم را روی گلویش گذاشتم و لحظاتی بعد دیدم که بچه سیاه شد. فهمیدم که فوت کرده است.

همسرت از ماجرا با خبر شد؟
نه، نگذاشتم بفهمد. گفتم که حال بچه بد شده و باید او را به بیمارستان ببرم. به این بهانه جسدش را برداشتم و در صندوق عقب ماشینم گذاشتم. ساعت و روز‌ها در خیابان‌ها می‌گشتم ومانده بودم که چه کنم.

به همسرت چه گفتی؟
گفتم که در بیمارستان بستری‌اش کرده‌ام و به خاطر بیماری کرونا اجازه ملاقات ندارد.

چه شد که تصمیم به اعتراف گرفتی؟
عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد برای همین بعد از هفت روز به پلیس خبر دادم. حالا هم از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم و امیدوارم خداوند من را ببخشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار