کد خبر: 995402
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
احمد علیرضابیگی عضو هیئت تحقیق و تفحص مجلس از سازمان خصوصی سازی مدعی وجود ردپای معاون اول رئیس جمهور در پرونده فساد کشت و صنعت مغان شده است.

او در گفت‌وگویی ضمن تشریح برخی جزییات این پرونده و اشاره به درخواست رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای ابطال قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان به دلیل عدم رعایت صلاح دولت و بیت المال، از تلاش‌های جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از ارسال پرونده تخلفات در واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان خبر داده و گفته: «در این میان فعل و انفعالاتی رخ داده و خریدار در دستگاه معاون اول رئیس جمهور نفوذ پیدا کرده و معاون اول دستور رسیدگی مجدد به پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان را صادر کرده تا با مصالحه قضیه فیصله یابد. اسحاق جهانگیری به معاون هماهنگی نظارت اقتصادی و زیربنایی خود مأموریت داده که جلسه‌ای ترتیب داده شود تا ایرادات این واگذاری برطرف شود. معاون اول رئیس جمهور قصد دارد با اعمال نفوذ مانع ارسال پرونده کشت و صنعت مغان به هیئت داوری شود.»

او در پایان هم گفته: «آقای ژائله با لابی با معاون اول رئیس جمهور تلاش دارد تا تصمیم هیئت واگذاری مبنی بر درخواست بطلان معامله را متوقف کرده و عملاً سناریویی را به جریان بیندازند تا با گذشت زمان این معامله نهایی شود.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار