کد خبر: 995298
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
فرماندار بناب با بیان اینکه بهترین و امن‌ترین مکان برای عدم ابتلاء مردم به ویروس کرونا خانه است، از تعطیلی بازار بناب تا اطلاع ثانوی خبرداد.

امین رفیعی  در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام قبلی مسوولان مبنی بر تعطیل بودن بازار بناب در روز جمعه 23 اسفندماه جاری جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بازار خوشبختانه اصناف و کسبه بناب با درک شرایط همکاری خوبی با مسوولان بهداشت و درمان از خود نشان دادند به همین خاطر کار ضدعفونی کردن اماکن به خوبی اجرا شد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم و به‌ویژه بازاریان، اصناف و کسبه بناب به‌خاطر تعطیل کردن محل کسب خود تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا بازار بناب تا اطلاع بعدی نیز تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن شهروندان جلوگیری شود.

فرماندار بناب سپس با بیان اینکه صنف قصابان، نانوایان و سوپرمارکت‌ها از این قاعده مستثنی هستند؛ یادآور شد: امیدواریم با تعطیل شدن بازار به‌خصوص در ایام پایانی سال مردم از تجمع در این اماکن پرهیز کنند و به این ترتیب از شیوع این بیماری خطرناک در بین مردم جلوگیری شود.

رفیعی در ادامه خاطرنشان ساخت: در شرایط فعلی خانه‌های مردم امن‌ترین مکان برای حفظ آنان از ابتلاء به ویروس کروناست و شهروندان عزیز مطمئن باشند که مسوولان برای عادی شدن شرایط و رفع این خطر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند و هرگز از پای نخواهند نشست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر