کد خبر: 995245
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
طی فراخوان سازمان بسیج فرهنگیان
مطابق تفاهمنامه‌ای که بین سازمان بسیج فرهنگیان با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش امضا شده است، فرهنگیان سراسر کشور برای تولید محتوای درسی با موضوع سردار شهیدحاج‌قاسم سلیمانی قلم به دست می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سازمان بسیج فرهنگیان برای تدوین محتوای درسی مرتبط با رشادت‌های سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی فراخوانی با عنوان «درس سردار» اعلام کرده است.

در بخش‌هایی از این فراخوان آمده است: «شهادت سردار بزرگ اسلام شهیدقاسم سلیمانی درست است که غم بزرگی بر دل‌های ما نهاد، ولی قطعاً باعث رویش جوانه‌هایی بر دل‌ها شد و نشان داد که سردار قاسم سلیمانی نه فقط یک فرد بلکه یک مکتب و یک راه است و این راه وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی کشور را نسبت به قبل افزایش داده. در این بین بسیار نیکو است که مسئولان آموزش و پرورش به موقع و به وقت به این موضوع پرداخته و تصمیم به درج رشادت‌های این شهید والا مقام در کتب درسی دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، گرفته‌اند. با این تصمیم بجا و شایسته سازمان بسیج فرهنگیان بر آن شد که جهت گفتمان‌سازی این مکتب در بین فرهنگیان با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش فراخوانی را با عنوان «درس سردار» اعلام کند.»

گفتنی است این فراخوان در دو بخش «متن کوتاه» و «طراحی گرافیک» صورت می‌گیرد و مهلت ارسال آثار هم تا پایان فروردین‌ماه درنظر گرفته شده است.

مطابق خبری که در وبگاه سازمان بسیج فرهنگیان منتشر شده، این آثار پس از بررسی در اختیار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش جهت درج در کتب درسی قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند جهت مطالعه شیوه‌نامه ارسال آثار و ارسال اثر به وبگاه سازمان بسیج فرهنگیان به نشانی cbo. ir مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار