کد خبر: 995208
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بدترین عملکرد بورس وال‌استریت در طول ۳۳ سال اخیر به ثبت رسید.
به گزارش آسوشیتدپرس، گرگ مک بریج، کارشناس بازار سهام در مؤسسه بنک ریت گفت: ممکن است این وضعیت هفته‌ها یا شاید ماه‌ها ادامه داشته باشد، اما نباید فراموش کرد شاخص‌ها همانطور که می‌توانند خیلی سریع ریزش کنند، می‌توانند خیلی سریع هم به روز‌های اوج برگردند.
در وال استریت، همه شاخص‌ها ریزشی بودند تا جایی که سه شاخص مهم بورسی در سطح پایین‌تری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۹۹/ ۹ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۱ هزار و ۶۲ /۲۰۰ واحد بسته شد. شاخص «اس‌اند پی ۵۰۰» با ۵۱/ ۹ درصد ریزش تا سطح ۶۸ /۲۴۸۰ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی امریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با ریزش ۴۳/ ۹ درصدی در سطح ۸۰ /۷۲۰۱ واحدی بسته شد.
از طرف دیگر مقامات انگلیس و اتحادیه اروپا پس از یک وقفه یک ماهه، مذاکرات خود را برای امضای پیمان تجاری جدید آغاز کردند. در حال حاضر ۱۱ سرفصل کلیدی مورد مذاکره قرار خواهد کرد و طرفین تا ماه ژوئن برای رسیدن به توافقات اولیه فرصت دارند. انگلیس خواهان داشتن روابطی مشابه کانادا با اتحادیه اروپا شده است؛ هر چند که طرف اروپایی تاکنون از خود اشتیاقی برای این مسئله نشان نداده است. انگلیس اکنون در حال مذاکره با استرالیا برای امضای پیمان تجارت آزاد پسابرگزیت است و انتظار می‌رود مذاکره با امریکا نیز برای امضای پیمانی بزرگ به زودی آغاز شود.
در بازار طلای سیاه روند قیمت‌ها صعودی بود. هر بشکه نفت «وست تگزاس اینتر‌مدیت» با ۲۳/ ۲ درصد افزایش به ۲۳/ ۳۲ دلار رسید و نفت خام برنت دریای شمال با صعود ۲/۲ درصدی به ازای ۹۵/ ۳۳ دلار در هر بشکه مبادله شد.
همچنین در بازار فلزات گرانبها، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۸۴/ ۰ درصد افزایش نسبت به روز قبل در سطح ۴۵/ ۱۵۸۹ دلار معامله شد. هر اونس نقره با افت ۲۸ /۲ درصدی به ازای ۶۴/ ۱۵ دلار مبادله شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار