کد خبر: 995007
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
استاندار اصفهان _:
دکتر عباس رضایی گفت: تاکنون هیچگونه پولی در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت بیماری کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان مجلس و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به پیش بینی تعدادی نقاهتگاه در نقاط مختلف استان توسط دانشگاه‌های علوم ‍پزشکی اصفهان وکاشان اظهار کرد: این نقاهتگاه‌ها مخصوص پذیرش بهبودیافتگان این بیماری از نزدیک‌ترین مناطق پیرامون نقاهتگاه‌هاست و قرار نیست بیماری از جایی دیگر پذیرش شود.

وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه و عناصر ضد انقلاب اضافه کرد: این رسانه‌ها با تغییر حقایق به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و لذا شهروندان اطلاع رسانی صحیح، صریح و شفاف را از رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند

استاندار اصفهان همچنین در باره بودجه مقابله با کرونا گفت: تاکنون هیچگونه پولی در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت بیماری کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است؛ البته در کل کشور اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در خصوص مقابله با این بیماری در نظر گرفته شده که از طریق وزارت بهداشت و درمان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به استقرار ۲ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان در استان اصفهان، اظهار کرد: این دانشگاه‌ها نیز از این اعتبار بی‌بهره نیستند و اعتبارات دریافتی خود را در حوزه هزینه‌های مصرفی در امر پیشگیری و مبارزه به کرونا صرف می‌کنند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: البته برخی نهادها و دستگاه‌های استان و شهر اصفهان مانند شورای اسلامی و شهرداری اصفهان و برخی شهرهای دیگر و مجموعه‌های سپاه و بسیج به صورت داوطلبانه و اعتباراتی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته‌اند.

استاندار اصفهان همچنین در دیدار مجمع نمایندگان مجلس و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: استان اصفهان از اولین استان‌هایی بود که با تشکیل ستاد استانی فعالیت‌های خود را در قالب هفت کمیته اجتماعی، سلامت، پشتیبانی، حمل و نقل، عملیات روانی، اطلاع رسانی و قضایی دنبال کرد.

وی با اشاره به اقدامات این ستاد، نصب تب سنج در فرودگاه، زندان و برخی نقاط دیگر، غربالگری در ورودی‌های استان، حذف ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی و توصیه به مسافرت نکردن به اصفهان، راه اندازی نقاهتگاه در برخی نقاط استان برای بهبود یافتگان و برخی اقدامات تامینی و حفاظتی دیگر را از جلمه مصوبات و اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۴ جلسه ستاد و ۴۰ جلسه در سطح کمیته‌های هفت گانه برگزار شده است.

روسای کمیته‌های هفت گانه در این نشست به بیان گزارش هایی از عملکرد این کمیته‌ها و برخی مسائل و مشکلات کمیته‌ها و نیز برخی نمایندگان مجلس نیز به بیان نقطه نظرات، پیشنهادها و دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر