کد خبر: 995004
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
مدیر مركز مديريت و كنترل ترافيك شهرداري اصفهان:
مدیر مركز مديريت و كنترل ترافيك شهرداري اصفهان گفت: به علت شیوع کرونا، طی سه هفته اخیر حجم ترافیک بین 60 تا 65 درصد در شهر اصفهان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، هادی کریمی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در اصفهان ترافیک و تردد خودروها در سطح شهر کاهش قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: از ششم اسفندماه تاکنون حجم ترافیک علی رغم روزهای پایانی سال کاهش دارد.

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود دو هفته از شیوع کرونا، هیچ گره ترافیکی در معابر شهری، تقاطع ها و معابر بزرگراهی شهر اصفهان شاهد نیستیم.

مدیر مركز مديريت و كنترل ترافيك شهرداري اصفهان تصریح کرد: پیش از کاهش ترددهای شهری به طور متوسط شهر اصفهان روزانه با حدود 20 مورد تصادفی برخورد خودروها که منجر به صدمات جرحی و مالی می شد، روبرو بود اما با کاهش ترافیک، تعداد تصادفات به کمتر از سه مورد در روز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه معابر بزرگراهی اصفهان همچون شهید صیاد شیرازی، ردانی پور و اقارب پرست با کاهش 70 درصدی حجم ترافیک روبرو است، افزود: معابر شهری اصفهان هم بین 55 تا 65 درصد کاهش ترافیک را این روزها تجربه می کند.

کریمی تصریح کرد: طی سه هفته اخیر تنها در روز شنبه 17 اسفندماه که مقارن با شب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر بود، شاهد افزایش تردد در سطح شهر بودیم که البته منجر به گره ترافیکی نشد.

وی گفت: در مجموع حجم ترافیک در شهر اصفهان طی سه هفته اخیر بین 60 تا 65 درصد کاهش یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر