کد خبر: 994787
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تفاهم نامه اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛
بر اساس تفاهم نامه اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالان اقتصادی عضو اتاق اقدام به تولید اقلام بهداشتی موردنیاز برای جلوگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا نموده اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان رییس اتاق بازرگانی اصفهان در بازدید ازشرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان گفت:واحدهای تولیدی در شرایط کنونی با تمام توان آماده  تامین نیاز جامعه به ماسک و مواد ضد عفونی هستند.

مسعود گلشیرازی با اشاره به فعالیت کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  در اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:بر اساس تفاهم نامه امضا شده با دانشگاه علوم پزشکی، اقلام مورد نیاز مراکز درمانی به همت فعالان اقتصادی تولید و در اختیار این مراکز قرار می گیرد.

مجتبی کاروان،  نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت:اتاق بازرگانی با هدف متمرکز شدن فعالیت های مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، کمپین خشت به خشت تا  بهشت  را سازمان دهی نمود که این کمپین در گام نخست کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و در گام دوم کمیته مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشکیل داده است.

وی افزود:کمیته مشترک مقابله با شیوع ویروس کرونا در اتاق بازرگانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل و یکی  از  محورهای همکاری تامین نیازهای درمانی دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا است.

نوید نجاتبخش، مدیرعامل شرکت بهیار صنعت سپاهان نیز گفت:این واحد در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی ماشین آلات مورد نیاز تولید ماسک را طی یک هفته  طراحی و به بهره برداری رسانده است.

وی تصریح کرد: این خط تولیدی قادر به تولید روزانه بیش از 60 هزار ماسک بوده در حالیکه امکان در اختیار قرار دادن این  فناوری به  واحدهای تولیدی نیز وجود دارد. 

وی نگاه به داخل را عامل موفقیت این شرکت طی سال های گذشته برشمرد و گفت:به جای نگاه به بیرون از کشورلازم است  توان داخلی را تقویت کرده و توسعه داد و در شرایط کنونی با استفاده از نیروی متخصص داخلی می توان نیازمندیهای کشور را برطرف کرد.  

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار