کد خبر: 994765
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۰
سارق تک‌رو که با دستبرد به خودرو‌های پارک شده لوازم داخل آن را سرقت می‌کرد و در سایت دیوار به فروش می‌رساند، سرانجام بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، دوم بهمن‌ماه امسال مردی وارد کلانتری‌۱۳۲ نبرد شد و مأموران را از سرقت لوازم داخل خودرو‌اش با خبر کرد. او توضیح داد: شغل من فروش لوازم صوتی است. ساعت‌۹ شب خودروی ال‌نود‌ام را در خیابان آقاجان‌لو حوالی خیابان نبرد‌جنوبی پارک کردم و به خانه رفتم. امروز صبح وقتی خواستم سوار ماشینم شوم متوجه شدم محتویات داخل آن از جمله سیستم صوتی حرفه‌ای، اوراق هویتی‌ام، دو‌کیسه برنج و... که در مجموع ۶ میلیون‌تومان ارزش داشت سرقت شده‌است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده برای بررسی تخصصی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. کارآگاهان در بازرسی از محل و بررسی دوربین‌مداربسته ساختمان همسایه تصویر متهم را‌که مردی حدوداً‌۴۰‌ساله بود به دست آوردند. تحقیقات بعدی نشان داد که متهم سوار بر یک خودروی پراید در محل حاضر شده و بعد از سرقت متواری شده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات، شاکی به اداره پلیس مراجعه کرد و به مأموران گفت که سارق، اموال سرقت شده را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده‌است. با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان ۱۶‌بهمن‌ماه موفق شدند متهم را‌که مردی ۴۰‌ساله به نام شادمهر بود، شناسایی و او را در مخفیگاهش در خیابان نبرد جنوبی بازداشت و در بازرسی از محل مقدار زیادی اموال سرقتی را کشف کنند بررسی سوابق شادمهر نشان داد که او از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده و به زندان افتاده بود. شادمهر گفت: من از یکسال قبل به صوت تک‌نفره به سرقت می‌روم و لوازم داخل خودرو‌ها را سرقت می‌کنم. لوازم سرقتی را هم به مالخری به نام سامان در محدوده تیردوقلو می‌فروشم و پولش را هم صرف هزینه زندگی و خرید مواد‌مخدر می‌کنم. سرهنگ کارآگاه سید‌شمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم در بازجویی‌های بیشتر به ۳۰۰‌فقره سرقت مشابه اعتراف کرده که ارزش اموال سرقت شده ۵۰۰‌میلیون تومان برآورد می‌شود. سرهنگ میرزکی گفت: متهم با کامل شدن تحقیقات به دستور قاضی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار