کد خبر: 994669
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد:
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از آمادگی این فرودگاه برای خدمات رسانی به اورژانس هوایی کشور خبر داد.

نادر ثناگو مطلق گفت :در شرایط کنونی که جامعه نیازمند همدلی و مشارکت همه دستگاه ها و نهادها برای مقابله با بحران است مجوعه پیام نیز در همین راستا تمام توان و ظرفیت و امکان خود را برای رفاه حال عموم مردم و عبور از این شرایط را به کار بسته است .

اين مسئول اضافه کرد : از این رو تمام ظرفیت فرودگاهی این مجموعه برای خدمت رسانی به اورژانس هوایی کشور آماده خدمت رسانی شده است .
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و همراهی مردم در مدیریت بحران ها و با اشاره به جلساتی که در منطقه ویژه اقتصادی با موضوع مقابله با کرونا برگزار شده گفت : از تمام شرکت های بهداشتی مستقر نیز خواسته شده با بالا بردن ظرفیت تولیدات بهداشتی خود نسبت به خدمت رسانی به استان و کشور اقدام کنند .
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان با تاکید برای اینکه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در شرایط حاضر کشور با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم است گفت : شک ندارم با وحدت، همبستگی و مشارکت آحاد مردم و توکل بر خدا از بحران به وجود آمده عبور خواهیم کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار