کد خبر: 994613
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
آخرین مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی در سال جاری فردا و برای فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از آنجایی در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفت که حمید علی صمیمی بعد از تنها ۲۱ ماه مدیریت در این فدراسیون اعلام کناره گیری کرد.

حمید علی صمیمی در مجمع انتخاباتی که بهمن ماه سال ۹۶ برگزار شد با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان انتخاب شد و بدین ترتیب به عمر مدیریتی ۳۲ ساله خسروی وفا در این فدراسیون پایان داد. وی که پیشینه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران را دارد، اما آبان ماه گذشته از ریاست این فدراسیون استعفا کرد تا مجددا در این نهاد فعالیت‌های خود را پیگیری کند.

از آن زمان صمیمی به عنوان سرپرست به مدیریت خود در فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد، اما همزمان اقدامات لازم برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون نیز انجام شد. رئیس جدید فردا در مجمع انتخاباتی که ۵ کاندیدا دارد، مشخص می‌شود.

البته در زمان تعیین شده برای نام نویسی کاندیدا‌های ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان ۱۳ نفر اقدام به ثبت نام کردند اماکمیسیون تطبیق وزارت روزش پس از بررسی پرونده مدیریتی این کاندیداها، مدارک ۷ نفر از آن‌ها را رد کرد، اما نسبت به ۶ کاندیدای دیگری ایرادی وارد نکرد.

نقی مهدوی، محمدرضا موچانی، محمدحسن قادری، جعفر عسگری، روزبه زورقی، مرتضی شعاعی و علی اکبر حسن پور کاندیدا‌هایی بودند که مدارک مدیریتی آن‌ها برای حضور در انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان تایید نشد. از میان کاندیدا‌های فدراسیون جانبازان و معلولان صلاحیت مدیریتی سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو تایید شد و پرونده آن‌ها برای مراجع ذی صلاح ارسال می‌شود.

در نهایت هم ۵ کاندیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان تایید صلاحیت شدند. سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری و امیر ماندگارفرد کاندیدا‌هایی هستند که فردا در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حضور خواهند داشت تا از میان آن‌ها رئیس جدید مشخص شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از ساعت ۱۰ در محل آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود. مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ریاست این مجمع را بر عهده خواهد داشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار