کد خبر: 994597
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، از کشف یک و نیم میلیون لیتر ماده ضدعفونی کننده و ۵۶ هزار جفت دستکش خبر داد.

سردار علی محمدی درباره اقدامات پلیس استان در بحث برخورد با محتکران اقلام بهداشتی اظهار داشت:‌ به دنبال نگرانی‌های شکل گرفته از شیوع کرونا در استان، پلیس آذربایجان شرقی طرح مبارزه با محتکران و سودجویان اقلام بهداشتی و پزشکی را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد:‌ تمام یگان‌های پلیس در این زمینه فعال بوده به طوری که یک و نیم میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده، 56 هزار جفت دستکش،بیش از 7 هزار ماسک و بیش از 3 هزار لیتر الکل از سودجویان و محتکران کشف شده است.

محمدی با بیان اینکه 40 نفر در این رابطه دستگیر شده، تصریح کرد:‌ شهروندان نیز می‌توانند هرگونه گزارش خود از اقدامات مجرمانه و احتکار را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: طرح مقابله و تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دوم اسفند ماه به صورت جدی در استان در حال اجرا بوده و تا عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر