کد خبر: 994559
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده قبلی، این شرکت ریلی همه هزینه‌های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می‌کند و تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان وجود ندارد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: ‌به گزارش روابط عمومی رجا، برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطار‌های رجا تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روش‌های مختلف اعم از وب سرویس‌ها و اپلیکیشن ها، نمایندگی‌های فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت‌های خود از طریق وب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها، به صورت غیر‌حضوری می‌کنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.

افرادی هم که از ایستگاه‌های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطار‌های رجا کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌ها، بلیت‌هایشان را استرداد و وجه خود را دریافت کنند.

هموطنانی که تا قبل از سوم اسفند‌۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطار‌های این شرکت کرده‌اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت‌هایشان بدون کسر هزینه پرداخت می‌شود و برای این منظور تا ۲۹‌اسفند‌۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیت‌هایشان را استرداد کنند.

برای استرداد بلیت‌ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیت‌ها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صادر شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و ضروری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار