کد خبر: 994287
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواست تا با جدیت مراقب باشند که سوله‌های خالی تبدیل به محل احتکار مواد ضد عفونی کننده و ماسک توسط دلالان و سودجویان نشود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: صابر پرنیان طی بخشنامه‌ای به مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و عوامل حراست و انتظامات شهرک‌ها تاکید کرد به صورت جدی و شبانه روزی مراقبت کنند تا در این شرایط خاص کشور، سوله‌های خالی در شهرک ها، مورد سوء استفاده دلالان قرار نگیرند.

وی اضافه کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تردد خودرو‌های باری و کامیون‌ها به راحتی انجام می‌گیرد و شاید مورد ظن قرار نگیرد لذا باید مراقب باشیم تا این مکان‌ها محل سو استفاده دلالان و اخلال گران اقتصادی قرار نگیرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران تصریح کرد: ما در کنار مردم هستیم، علاوه براینکه ظرفیت تولید در شهرک‌های صنعتی به شدت در حال افزایش است و تولید کنندگان نیز در کنار مردم هستند و از مردم در این شرایط خاص و مهم تا شکست کامل کرونا حمایت می‌کنند.

پرنیان با بیان اینکه تولیدات مواد ضد عفونی کننده و ماسک با نظارت وزارت صمت و توسط وزارت بهداشت توزیع می‌گردد، گفت: وضعیت تولید و مشکلات واحد‌های صنعتی رصد می‌شود تا افزایش تولید با مشکل روبرو نشود و مجوز‌ها به صورت روزانه صادر می‌شود.

وی ادامه داد مجوز خطوط واحد‌های تولیدی تبدیل به مواد ضدعفونی کننده و مایحتاج بهداشتی ضروری مردم می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران در پایان گفت: در کنار این اقدامات رصد میکنیم دست اخلال گران، مفسدین و سو استفاده کنندگان در این شرایط خاص کوتاه شده و اجازه ندهیم از این شرایط استفاده کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار