کد خبر: 994282
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
دکتر زهرا اینچه درگاهی در خصوص حضور تیم ملی ژیمناستیک ایران در جام جهانی باکو اظهار داشت: پس از اینکه ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در جام جهانی ملبورن عملکرد درخشانی داشتند و به ۲ مدال باارزش نقره رسیدند آن‌ها را راهی اردوی ترکیه کردیم، چون اگر به ایران می‌آمدند امکان اینکه برای شرکت در جام جهانی باکو عازم جمهوری آذربایجان شوند وجود نداشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: خوشبختانه با تمهیداتی که در نظر گرفتیم و همینطور با همیاری و مساعدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و به خصوص آقای علی‌نژاد و آقای صالحی امیری، تیم ملی ژیمناستیک شانس حضور در جام جهانی باکو را از دست نداد.

وی ادامه داد: امیدوارم در این جام جهانی هم عملکرد خوبی را از ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران شاهد باشیم، اما آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که فارغ از هر نتیجه‌ای که کسب می‌شود ژیمناست‌های کشورمان بتوانند بهترین اجرای خود را به نمایش بگذارند. یکی از مهمترین اولویت‌های هر فدراسیونی ورزش قهرمانی است و همین که ملی پوشان ما با قهرمانان برتر دنیا به رقابت می‌پردازند اتفاق خوبی است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: در سالی که گذشت علی‌رغم اینکه حضور در رقابت‌های جام جهانی انرژی زیادی را طلب می‌کرد، اما از سایر شاخه‌ها هم غافل نماندیم. ضمن اینکه در بحث استعدادیابی و توجه به تیم‌های پایه هم تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است که می‌توان به تشکیل تیم منتخب نوجوانان اشاره کرد.

اینچه درگاهی در خصوص صحبت‌های دبیرکل کمیته ملی المپیک که عنوان کرده بود تیم ملی ژیمناستیک به جام جهانی باکو اعزام نمی‌شود، گفت: بیشتر مسابقات کسب سهمیه در رشته‌های دیگر ورزشی لغو یا به تعویق افتاده و دور از ذهن هم نبود که جام جهانی ژیمناستیک به همین خاطر به تعویق بیفتد و صحبت‌های آقای سعیدی هم پیرو همین موضوع بوده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره اینکه فدراسیون جهانی اعلام کرده ملی‌پوشان ایران و چند کشور دیگر باید ۱۴ روز قبل از جام جهانی قطر در قرنطینه باشند، گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران بیشتر از ۱۴ روز است که در خارج از ایران حضور دارند. ضمن اینکه ژیمناست‌ها تا ۳ روز قبل از جام جهانی قطر در باکو حضور دارند و عملا امکان قرنطینه آن‌ها به مدت ۱۴ روز وجود ندارد. با این حال ما رایزنی‌های خود را در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ اتفاقات بسیاری خوبی برای ژیمناستیک ایران رخ داد و باید از همه همکارانم در فدراسیون ژیمناستیک، وزارت ورزش و کمیته ملی الم‍پیک، مسئولان هیئت‌های استانی و همه اهالی دلسوز ژیمناستیک تشکر کنم. امیدوارم در سال آینده هم موفقیت‌های ژیمناستیک کشور ادامه‌دار باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار