کد خبر: 994257
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رئیس ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان مطرح کرد:
حجت الله غلامی گفت: با اعمال محدودیت های شدید با هرگونه سفر به اصفهان مقابله خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان در گفت و گو یی با بیان اینکه در نیمه اول اسفندماه بیش از ۱۵ درصد تردد ورودی و خروجی استان اصفهان با کاهش همراه بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه هرسال حجم انبوهی از سفرها به استان اصفهان برقرار بوده در جلسه ستاد تسهیل سفر ۱۰ پیشنهاد پس از بررسی و کارشناسی به تصویب رسید و از ۲۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه در استان اصفهان لازم الاجراست.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این ستاد با محدودیت های بسیار، پذیرش مسافر در مدارس، کمپ ها، ماموریت سراها، زایرسراها، مهمانسراهای دستگاه های دولتی و خصوصی، خوابگاه های دانشجویی، مسافرخانه ها و مهمانپذیرها، خوابگاه های خصوصی و خانه های استیجاری و بوم گردی ها و چادر زدن در سطح پارک ها ممنوع و این مراکز تعطیل خواهد بود.

رئیس ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان بیان داشت: چنانچه هتل ها تا ۲۰ اسفندماه مجوزهای لازم را از مرکز بهداشت درمان اخذ کنند می توانند نسبت به پذیرش اقدام کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با هرگونه تجمعی که موجب گسترش بیماری کووید ۱۹ شود، گفت: شش ایستگاه در مبادی ورودی استان اصفهان مستقر شده تا پس از غربالگری، افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شده و از ورود افراد غیربومی که به دلایل غیرضروری به شهر سفرکردند، جلوگیری می شود.

غلامی اضافه کرد: با اعمال محدودیت های شدید در سفر به استان اصفهان و ابلاغ دستورالعمل به مجتمع های خدماتی رفاهی، اتوبوس های بین راهی هیچ گونه توقفی نداشته باشند و تنها در مجتمع های بین راهی متوقف می شوند که مورد تایید مرکز بهداشت و درمان باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار