کد خبر: 994225
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
وزیر دفاع:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح زمان تحریم‌ها بر علیه ملت ایران را بهترین فرصت برای استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت‌های موجود بر شمرد و افزود: تحریم‌های همه جانبه علیه صنعت دفاعی، می‌تواند به عنوان یک فرصت طلایی برای شناسایی و دست یابی به ظرفیت‌های علمی و دانش داخلی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر سرتیپ حاتمی با حضور در صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع (صها) و در جمع مدیران ارشد این صنعت، گفت: تمام تلاش دشمن بر آن است تا با زمینگیر کردن صنایع خرد و کلان کشور، زندگی عادی مردم را با مشکل و مانع مواجه سازد و مجموعه‌ی کل کشور را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر دو مولفه‌ی اساسی و راهبردی (اقصادی مقاومتی) و (قوی شدن) تأکید نموده اند و آنرا به عنوان راهکار‌های پیشرفت ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانسته اند افزود: تحریم شکنی برای کشور و نیرو‌های مسلح از شاخصه‌های (قوی شدن) به حساب می‌آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از مدیران ارشد صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع خواست تا با برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق، گام‌های بلندی را متناسب با نیاز‌های روز کشور و در جهت ارتقاء شاخص‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی بردارند.

امیر سرتیپ حاتمی، برنامه‌های پیش رو و آینده‌ی این صنعت در امیدآفرینی، توسعه مبتنی برارائه خدمات متنوع، پیشرفته و بدون وقفه به نیرو‌های مسلح که در خط مقدم دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی هستند را حائز اهمیت دانست و آنرا جلوه‌ای بارز و افتخار آفرین برای این کشور برشمرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه متخصصین صنایع هواپیماسازی ایران (صها)، راه اندازی خطوط بازآماده سازی (اورهال) و تولید قطعات بومی مورد نیاز هواپیما‌ها را اقدامی جهادی و در جهت مقابله جدی با تحریم‌های نظام سلطه دانست و تصریح کرد: انجام مأموریت‌های خطیر (صها)، نقش مؤثری در ارتقاء آمادگی و توان رزمی نیروی هوایی و نیرو‌های مسلح داشته و بسیار ارزشمند است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار