کد خبر: 993673
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
به گزارش جوان آنلاین، ماجرای احتکار ماسک‌ها و نامه‌ی وزیر بهداشت به رییس جمهور و واکنش‌های دادستان و رییس قوه قضاییه به آن، حواشی بسیاری را به دنبال داشته است. محمد مهاجری، فعال اصولگرا در ادامه این حواشی در توئیتر خود نوشت: «وزیر بهداشت نوشته که فردی گفته ۲۰۰ میلیون #ماسک را ۴۸ ساعته تحویل می‌دهد. موضوع به وزارت اطلاعات ارجاع شده. کسی که در شرایط حاد #کرونا می‌تواند چنین معامله بزرگی انجام دهد قطعا یک آدم دم کلفت است که مطمئن است لو نمی‌رود. منتظر افشای مشخصاتش باشیم؟ آقای #سیدمحمودعلوی بسم الله.»
 
دولتمرد باشید نه مدیر مهد کودک!
 
مهاجری پس از حدود ۲۴ ساعت از تماس وزیر اطلاعات خبر داد و با مخاطب قرار دادن وزیر بهداشت توئیت کرد: «دقایقی پیش آقای وزیر اطلاعات در تماس تلفنی در پاسخ توییت من درباره فروشنده ۲۰۰ میلیون ماسک گفتند: البته ما به وظیفه خود برای کشف قاچاق‌های سازماندهی شده عمل می‌کنیم و سوژه وزیر بهداشت را هم پی می‌گیریم، اما تو از آقای وزیر بخواه مشخصات آن تاجر رابفرستد. آقای #دکترنمکی حالا شما بسم الله.»
 
دولتمرد باشید نه مدیر مهد کودک!
 
دکتر احمدی نادری، هیئت علمی دانشگاه تهران و منتخب مردم در مجلس یازدهم، در واکنش به توئیت‌های مهاجری و خطاب به رییس جمهور نوشته است: «جناب آقای روحانی. دولت یا استیت مدرن کلیتی است که اجزایش پیوستگی و وابستگی متقابل دارند. این مسائل در شان جمهوری اسلامی نیست. در شرایط بحران، مهمترین کار، تقویت همبستگی اجتماعی است این پیام‌ها همبستگی اجتماعی را سست و سرمایه اجتماعی را کم می‌کند.  بقول وبر، دولتمرد باشید نه مدیر مهد کودک.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار