کد خبر: 993585
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
با ارائه لایحه دو فوریتی از سوی شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر مشهد؛
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: با ارائه لایحه دو فوریتی از سوی شهردار وتصویب شورای اسلامی شهر مشهد، مهلت استفاده از تخفیف ۲۰ درصد پرداخت نقدی بابت بدهی جاری و معوق ساختمانی خود (به استثنای موارد مندرج در تبصره 2 بند 2 مصوبه شماره 3343/96/4/ش مورخ 03/03/1396) و نیز عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات پسماند، بهای خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی مندرج در قبض نوسازی و عمران شهری تا ۲۸ اسفند تمدید شد.

رضا خواجه نائینی با بیان اینکه فیش های صادره مربوط به ۱۶تا ۲۸ اسفند نیز به مدت ۱۰روز کاری فرصت پرداخت خواهند داشت, افزود: امروز و در جلسه رسمی کاری فوق العاده شورای شهر لایحه دو فوریتی شهرداری در خصوص تمدید مهلت تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت نقدی بدهی مودیان بررسی وبه تصویب شورای شهر مشهد رسید.
وی افزود: بر این اساس مهلت استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی پرداخت نقدی که پیش از این از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۱۵ اسفند ماه بود تا تاریخ ۲۸ اسفند تمدید شد و با این مصوبه شهروندان از فرصت بیشتری برای استفاده از این مشوق برخوردار خواهند بود.
وی اضافه کرد: همچنین طبق این مصوبه از اول تا پایان فروردین میزان تخفیف ۱۸ درصد ودر اردیبهشت نیز تخفیف ۱۶ درصدی برای پرداخت نقدی بدهی و عوارض مودیان شهرداری مشهد در نظر گرفته شده است.
خواجه نائینی ادامه داد: فیش های صادره مربوط به ۱۶تا ۲۸ اسفند نیز به مدت ۱۰روز کاری فرصت پرداخت خواهند داشت.

* ۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکان و پرستاران بیمارستان های خدمات دهنده به بیمارن مبتلا به کرونا

همچنین در ادامه جلسه رسمی فوق العاده شورای شهر اختصاص کمک ۵۰ میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی برای اصلاح و بازسازی ۲۰ دستگاه آمبولانس و خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکان و پرستاران بیمارستان های ارائه دهنده خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیزیه تصویب شورای شهر مشهد رسید. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار