کد خبر: 993488
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
واکنش همتی به معافیت بخشی از منابع بانک مرکزی:
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: طبق اعلام سفیر سوئیس، ظاهراً دولت آمریکا معافیت لازم درمورد استفاده بخشی از منابع ارزی بانک مرکزی ایران را برای تأمین واردات کالا‌های اساسی و دارو صادر کرده است، باید روند کار را در عمل دید.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: عبدالناصر همتی در یادداشت جدیدی که امروز در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد، به بیان نکاتی درباره مساعدت بانک‌ها با مشتریانی که با شیوع کرونا دچار مشکل شدند و کانال مالی سوئیس پرداخت.

وی تأکید کرده است: روز گذشته به مدیران محترم بانکی توصیه‌ای را برای مساعدت و همراهی با مشتریانی که به‌سبب شیوع کرونا دچار مشکل در کسب‌وکار خود شده‌اند، کردم. بنده هم می‌دانم که توصیه کافی نیست، بلکه قصدم طرح اهمیت موضوع بود، قطعاً تصمیمات لازم در این مورد طی دستورالعملی ابلاغ خواهد شد.

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: در خصوص کانال مالی معروف به سوئیس، طبق اعلام سفیر سوئیس، ظاهراً دولت آمریکا معافیت لازم درمورد استفاده بخشی از منابع ارزی بانک مرکزی ایران را برای تأمین واردات کالا‌های اساسی و دارو صادر کرده است. باید روند کار را در عمل دید. تاکنون نیز دولت آمریکا غیرقانونی و با اعمال فشار به کشورها، منابع بانک مرکزی را مسدود کرده است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار