کد خبر: 993382
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:
قطعاً باید لوایحی که در مجلس یازدهم به تصویب می‌رسد، در راستای تحقق چشم‌انداز ۲۰ ساله و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با رسا، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات بسیار درخور تحسین و تشکرآمیزی داشتیم که رهبر معظم انقلاب هم به خاطر ایجاد حماسه حضور از سوی مردم در فضایی که تبلیغات سنگینی از سوی دشمنان صورت می‌گرفت، در صدد شکرگزاری از مردم بر آمدند. وی با بیان اینکه مجلس ارزشی تمام عیاری را در پیش روی خود داریم، گفت: منتخبان مردم در مجلس یازدهم در خور توجه هستند چرا که عمدتاً عناصر ارزشی مد نظر مردم بوده‌اند و مجلس ارزشی تمام عیار را در پیش رو خود داریم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه‌ای به منتخبان ملت تصریح کرد: قطعاً باید لوایحی که در مجلس یازدهم به تصویب می‌رسد، هم در راستای تحقق چشم‌انداز ۲۰ ساله و هم در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد. وی افزود: اگر این دو مورد در مصوبات مجلس مد نظر باشد، نمایندگان قطعاً وظایف خود را نسبت به انقلاب به نحو مطلوب‌تری می‌توانند انجام دهند، البته مسئله نظارت بر کار‌های اجرایی و داشتن مصوبات گره‌گشای نظام و مصالح مملکت و مردم را باید مد نظر داشته باشند. آیت‌الله سلیمانی اظهار داشت: نمایندگان منتخب مردم باید سعی کنند کار‌ها را در چارچوب ولایت پیش ببرند و این چیزی است که مردم از منتخبان انتظار دارند و به دلیل اینکه منتخبان ملت نیرو‌های ارزشی هستند، به نظر می‌رسد که مجلس آینده ما به غیراز این، شکل و شمایلی پیدا نکند.

وی با اشاره به فرمایشی از امام راحل مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است، گفت: اگر مجلسی متعهد، با بصیرت، در چارچوب ارزش‌های نظام و انقلاب داشته باشیم و مجلسی که قوانین مصوبش در راستای مصالح مردم و نظام باشد و به درد انقلاب بپردازند، قطعاً در آینده شرایط خوبی را خواهیم داشت.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خدا را شکر که امروز دستگاه قضایی ما به سمت و سوی یک سلامت پایدار در پیش است و اگر مجلس شورای اسلامی ما نیز به سمت و سوی هدفمندی درست، صحیح، تعیین و تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری پیش روند، دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی هم ملزم می‌شوند تا در این چارچوب حرکت کنند و در این صورت، فرمایشات مقام معظم رهبری در مملکت مهجور نمی‌ماند و پیگیری خواهد شد و به زودی شکوفایی‌های بسیاری را در کشور در عرصه اقتصاد و فرهنگ خواهیم داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار