کد خبر: 993348
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
سرگروه تیم ملی کاراته بانوان ایران که با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های سالزبورگ سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را قطعی کرده بود، موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی در اتریش روز جمعه به میزبانی اتریش در شهر سالزبورگ آغاز شد که تیم کشورمان در نهایت موفق به کسب دو طلا توسط حمیده عباسعلی و بهمن عسگری شدند.

حمیده عباسعلی آخرین نماینده ایران بود که در مبارزه نهایی وزن ۶۸+ کیلوگرم به مصاف «سیلیو فراکوتی» از ایتالیا رفت و با کسب پیروزی ۲ بر یک به نشان طلا دست یافت تا با امتیاز ۶۹۹۷ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول رنکینگ جهانی و دوم المپیک تثبیت کرد. بعد از رقابت‌های شیلی و پاریس، این سومین طلای عباسعلی در سال ۲۰۲۰ بود.

وی دور نخست استراحت داشت و سپس با برتری «استابلوا» از بلغارستان، «چنیز جمی» از تونس، «صوفیه برولتسوا» از قزاقستان و «ماریا گارسیا» از اسپانیا به دیدار نهایی رفت.

علی اصغر آسیابری، فاطمه صادقی، نگین باقری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتاعلیپور و سجاد گنج زاده دیگر نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات بودند که با شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات خارج شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار