کد خبر: 993239
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض سارق سابقه داری که با همدستی دو نفر از دوستانش در یک شب بیش از ۱۷‌سرقت انجام داده‌بود، دستگیر کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۲۲:۴۰ شامگاه جمعه نهم اسفندماه مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ فیض هنگام گشت‌زنی در خیابان باهنر متوجه شدند دو مردی که ماسک بهداشتی به صورت دارند در حال سرقت از داخل خودرویی پارک شده‌ای هستند. بنابراین مأموران کلانتری برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که سارقان با دیدن خودروی پلیس، سوار خودروی پژویی که راننده آن آماده حرکت‌بود، شدند و از محل گریختند. پس از فرار متهمان مأموران پلیس به تعقیب آن‌ها پرداختند و با اعلام هشدار از راننده خواستند خودرواش را متوقف کند، اما راننده به سرعت خود افزود و برای فرار وارد بزرگراه همت شد که در این مرحله مأموران کلانتری با شلیک چند تیر هوایی لاستیک خودرو را هدف قرار دادند و خودروی پژو را متوقف کردند.

سرهنگ سیف‌الله نوایی، رئیس کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض با اعلام این خبر گفت: مأموران، راننده را در محل دستگیر کردند که متوجه شدند در طول تعقیب و گریز در یکی از کوچه‌ها دو همدست متهم از خودرو پیاده شده و فرار کرده‌اند. وی با بیان اینکه مأموران پلیس از داخل خودروی سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی کشف کردند، افزود: متهم در بازجویی‌ها به ۱۷‌فقره سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش در همان شب از خودرو‌های پارک شده محل اعتراف کرد و گفت که از شهرستان اسلامشهر برای سرقت به خیابان‌های غربی تهران آمده بودند. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا دو سارق فراری را دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار