کد خبر: 993195
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
سرمربی رئال مادرید معتقد است دلیل شکست‌شان به نبود یا حضور یک بازیکن برنمی‌گردد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان است. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌خواهیم یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم و به این موضوع فکر کنیم که فرصت داریم تا یک نمایش عالی داشته باشیم. من نگران مشکل گلزنی تیم نیستم، چون ما در طول این چهار ماه در بازی‌هایی پیروز شدیم و ادن هازارد را در اختیار نداشتیم. مهمتر از همه داشتن انسجام است و سپس می‌دانیم باید گلزنی کنیم.

رئال مادرید در این فصل در خانه نتایج خوبی کسب نکرده است. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: این موضوع حقیقت دارد. سه بازی است که نتوانسته‌ایم در خانه‌مان پیروز شویم، اما می‌دانیم این شرایط گذرا است. باید با دید مثبت به سراغ این بازی برویم. نباید به حرف‌های دیگران گوش کنیم و باید اتحاد داشته باشیم. به حمایت هوادارانمان از دقیقه یک تا ۹۰ نیاز داریم. می‌دانیم که هوادارانمان اذیت شده‌اند، اما ما به آن‌ها نیاز داریم. آن‌ها نیز به تیمشان نیاز دارند. حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با تمام وجود بازی کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره نیمکت‌نشینی تونی کروس در دیدار برابر منچسترسیتی گفت: زمانی که نتایج بدی کسب می‌کنیم به دنبال چیزی هستید. کروس همیشه بازی می‌کند و گاهی اوقات در میدان حضور ندارد. درست است که برخی از مسائل م توانند در بازی کلیدی باشند. ما شکست نخوردیم، چون کروس بازی نکرد. ما آن را انتخاب کردیم. بازیکنان دیگر شرایطشان مشابه کروس است. کروس خیلی خوب کار می‌کند و به این روند ادامه خواهد داد. من همه هافبک‌ها را در اختیار دارم و باید از میانشان یکی را انتخاب کنم.

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی گفت که ال کلاسیکو برای مادرید حیاتی‌تر است. زیدان در این رابطه اظهار کرد: برای ما همه بازی‌ها برابر و مهم هستند. می‌خواهیم بازی کنیم و سه امتیاز برای کسب وجود دارد. می‌دانیم این بازی نسبت به دیگر دیدار‌ها متفاوت است، اما شرایط فرقی نمی‌کند. ما در خانه بازی خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد تا پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید در مورد وابستگی بارسا به لیونل مسی گفت: از اهمیت مسی در تیمش آگاهیم. می‌توانند بدون او بدتر باشند. مطمئن هستم او بازیکن کلیدی برای بارسلونا محسوب می‌شود. با این حال آبی اناری‌ها تیم خیلی خوبی هستند. ما نگران عملکرد خودمان هستیم.

سرمربی فرانسوی درباره دو شکست پیاپی تیمش در هفته گذشته گفت: مسئول این شکست‌ها من هستم. پس از دیدار برابر سویا گفتم که اگر در دو بازی پیاپی شکست بخوریم از من انتقاد خواهند کرد و این اتفاق خواهد افتاد. موضوع جدیدی نیست. قدرت دارم تا با بازیکنانم کار کنم و آن‌ها بهترین هستند. باید مثبت اندیش بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار