کد خبر: 993017
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد:
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در گام دوم کنگره در نظر است علاوه بر فعالیت اجلاسیه ها از جمله برنامه‌های محرومیت زدایی و فرهنگی متناسب با امام و شهدا را ادامه دهیم و همچنین نشست های ستاد عملکرد استان مرکزی در دوران دفاع مقدس را با قوت به شکل تخصصی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در گام دوم کنگره در نظر است علاوه بر فعالیت اجلاسیه ها از جمله برنامه‌های محرومیت زدایی و فرهنگی متناسب با امام و شهدا را ادامه دهیم و همچنین نشست های ستاد عملکرد استان مرکزی در دوران دفاع مقدس را با قوت به شکل تخصصی برگزار کنیم.

سردارمحسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بیست و یکمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: از سال ۹۳ یک سری اقدامات ویژه برای تبیین عملکرد استان در دفاع مقدس انجام شده که نیاز است این اقدامات ادامه پیدا کند و با ابتکار و خلاقیت ویژه برای جوانان بازگو شود.

وی اظهار داشت: در ذیل کنگره شهدا کارگروه‌هایی با همت و اراده خود افرادی که دغدغه و دلسوز بودند از پنج سال گذشته شکل گرفت که موفق شد این عملکرد را دوباره بازخوانی کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۹ کار گروه ویژه برای تبیین عملکرد استان در دفاع مقدس از پنج سال گذشته تشکیل شد که در این مدت توانستند به یک ساختار و سازمان ویژه ای برای ادامه کار دست پیدا کنند.

وی اظهار داشت: همت و اراده قوی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان مرکزی و دغدغه مندی که نسبت به تبیین عملکرد استان داشتند سبب شد ما به دستاوردهای بسیار چشمگیری دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملکرد استان در دفاع مقدس بسیار چشمگیر است و نباید به سادگی از اقدامات استان در دفاع مقدس گذشت و نیاز است همانگونه که تاکنون رزمندگان همراهی کردند این موضوع را تحقق ببخشند.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس طعم سختی‌های عملیات‌ها را چشیده‌اند و به طور مستقیم در صحنه حضور داشتند می‌توانند عملکرد استان را به خوبی تبیین کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: چیزی که امروز باید سرلوحه رفتار بسیجیان باشد تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس است و این موضوع در ادارات و مساجد استان اهمیت دوچندان دارد.

سردار کریمی افزود: پیشکسوتان هم باید برای انتقال تجربیات خود به جوانان نیز اهتمام داشته باشند و جوانان را برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به زبان امروزی به کارگیری کنند.

وی اظهار داشت: برخی با ایجاد دو قطبی سازی در جامعه و مطرح کردن حزب و گروه‌های سیاسی به دنبال جداکردن جوانان هستند که این قبیل امور شگرد دشمن برای از بین بردن شور و اشتیاق است که باید از آن جلوگیری کرد.

مسئول کارگروه سنگرسازان بی سنگر کنگره دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی یک اقدام ارزشمند در استان بود ک امروز آثار و برکات این کار فرهنگی به وضوح در استان قابل مشاهده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر