کد خبر: 992915
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
رییس اداره راه  و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز از خلع ید و رفع تصرف 2000 متر مربع از اراضی ملی در شهرستان شاندیز خبرداد. 

 رضا ناصری با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف مهم و حساس ادارات راه و شهرسازی صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع هرچه تمام تر در پرونده های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی است که در این راستا گشت هدفمند یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز موفق شد این میزان از اراضی ملی را خلع ید و رفع تصرف کند.

وی افزود: طی یک عملیات رفع تصرف از زمینی به مساحت 2000 مترمربع واقع در پلاک 142 اصلی بخش 10 مشهد، شاندیز، اراضی ویرانی روستای دیزدر که با هماهنگی دادستان شهرستان اقدام به رفع تصرف از این اراضی به ارزش ریالی بالغ بر 20 میلیارد ریال شد.

 وی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و باهرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

در پایان وی اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار