کد خبر: 992787
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵
اعضای یک باند کلاهبرداری که چای تقلبی را با برند معروف به فروش می‌رساندند یک به یک بازداشت شدند. نماینده حقوقی شرکت چای معروف گفته است، فعالیت متهمان خسارت ۵۰‌میلیارد تومانی به شرکت آن‌ها وارد کرده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل نماینده حقوقی یکی ازشرکت‌های معتبر چای، تنباکو و توتون با مراجعه به اداره سیزدهم پلیس‌آگاهی گفت که عده‌ای با برند شرکت آن‌ها چای‌های تقلبی را در بازار توزیع می‌کنند.

بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات در این باره به جریان افتاد تا اینکه در روند تحقیقات مأموران موفق شدند با رد‌یابی چای‌های تقلبی مخفیگاه دو نفر از متهمان اصلی را در یک چاپخانه شناسایی و آن‌ها را بازداشت کنند. متهمان اعتراف کردند که با چاپ کارتن چای معروف، چای تقلبی را در آن بسته‌بندی و روانه بازار می‌کردند که بازداشت شدند. مأموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰‌هزار پاکت چای تقلبی، ۳۵۰‌هزار لیبل چای، تنباکو و توتون، هشت‌کیسه بزرگ توتون فله‌ای کشف کردند. کارآگاهان در جریان تحقیقات بیشتر از متهمان چند عضو دیگر باند که در جریان توزیع چای‌های تقلبی فعال بودند را شناسایی و بازداشت کردند.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی‌پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: براساس اظهارات نماینده حقوقی شرکت فعالیت متهمان ۵۰ میلیارد تومان به شرکت خسارت زده است. وی گفت: تحقیقات بیشتر از متهمان در اداره‌۱۳ پلیس آگاهی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار