کد خبر: 992520
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از 17 نمونه آزمایشی بیماران مشکوک به کرونا که به تهران ارسال شده بود جواب آزمایش دو بیمار مشکوک به کرونا منفی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدرضا رضایی‌بنا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 17 نمونه آزمایشی از بیماران مشکوک به کرونا جهت بررسی به تهران ارسال شده که جواب آزمایش دو بیمار مشکوک به کرونا منفی است.

وی افزود: شایعاتی مبنی براینکه دو بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان اردبیل درمان شدند وجود دارد که تکذیب می‌شود و درحالی که 15 نمونه آزمایشی ارسالی در روز‌های آینده توسط وزارت بهداشت بررسی شده و به استان اردبیل ارسال خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: دو بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شده بود که پس از بررسی‌های اولیه بالینی توسط متخصصان مشخص شد که بیماران هیچ‌گونه علایمی از کرونا ویروس ندارند و بیماری عادی تنفسی و ریوی تشخیص داده شد که با اقدامات درمانی بیماران کاملا بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

رضایی‌بنا تصریح کرد: از مردم عزیز استان اردبیل تقاضا داریم به نکات بهداشتی که توسط رسانه‌های رسمی به اطلاع عموم می‌رسد توجه لازم را داشته باشند و در صورت وجود هرگونه علایم مشکوکی که اعلام شده به مراکز درمانی مشخصی که در سطح استان وجود دارد مراجعه کنند.

وی افزود: استفاده از هرگونه ماسک برای اشخاص سالم توصیه نمی‌شود و در صورت استفاده، باید پس از یک الی دو ساعت استفاده تعویض و به شکل بهداشتی دفع شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر