کد خبر: 992482
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
با حضور رئیس‌جمهور
قطعه یک آزادراه تهران - شمال امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسمی رسید.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: قطعه یک آزادراه تهران - شمال امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسمی رسید.

منطقه یک آزادراه تهران - شمال از بزرگراه همت پس از تقاطع آزادگان شروع می‌شود و تا شهرستانک در محور کندوان ادامه دارد.

این منطقه روز پنجشنبه هشتم اسفند زیر بار عبور ترافیک می‌رود.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
سلام: وقتیکه دولت و شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وجود مصوبه مجلس مبنی برراه اندازی اینترنت ملی متاسفانه شیفته اینترنت بین المللی است وصریحاً می گوید هیچ چیز جای اینترنت بین المللی را نمی گیرد ایشان به این پرسش پاسخ دهد که چطور در حال حاضر شبکه ملی اطلاعات در کشور‌هایی از جمله کره جنوبی، استرالیا، چین، روسیه، آلمان ، انگلستان هند و برزیل به عنوان شبکه‌ای سریع، امن و ارزان مورد استفاده قرار گرفته و ضمن کاهش هزینه برای کاربران، زمینه سواستفاده دشمنان از بستر فضای مجازی را نیز به شدت کاهش داده است.برای نمونه، کره جنوبی پرسرعت‌ترین اینترنت جهان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و شبکه ملی یکی از دلایل اصلی سرعت پیشرفته در این کشور بوده است. حیرت آور است آمریکا ،اروپا ،اسرائیل و عربستان سعودی برای قطع شدن اینترنت در کشور ما چقدر دلسوزی می کنند!!آیا ما که این همه دشمن آشکار وبا وجود تحریم ههای همه جانبه ازجمله دارو برای بیماران صعب العلاج اما برای قطع اینترنت حساس می شوند واینگونه دشمنان مترصد هر فرصت برای ضربه زدن به کشور هستند و از طریق شبکه سازی و دریافت اطلاعات حساس ازکشور وشبکه های اجتماعی می خواهند امنیت ملی، اقتصاد ،فرهنگ ، خانواده وبنیان های اساسی کشور را نابود کنند آیاضرورت ندارد با وجود توانایی راه اندازی این کار شبکه ملی داشته باشیم؟ دوستداران و استفاده کنندگان اینستاگرام در ایران دیدند چقدر پست های در حمایت از سردار قاسم سلیمانی را اینستاگرام حذف کرد!!! مجلس چرا پیگیر عدم اجرای مصوبات خود مبنی بر راه اندازی شبکه ملی از طرف دولت نیست؟؟ خیلی جالب وتامل برانگیز است باوجودیکه آمریکا خود دارای اینترنت ملی است اما رسانه‌ها و مقامات آمریکایی مدام نسبت به راه‌اندازی شبکه ملی در ایران اظهار نگرانی می‌کنند!آیا در صورت داشتن شبکه ملی لازم بود آنرا قطع کنیم تا مردم دچار مشکل شوند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
سیستان و بلوچستان که از بزرگترین استانهای کشور است یک آزاد راه نداره کسی هم دغدغه ای ار این بابت نداره چون مردم تهران اونجا ویلاهای میلیاردی ندارن که بخوان بهش سر بزن. به هر حال به دولت حامی محرومان تبریک می گوییم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار