کد خبر: 992462
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
“ یاداشت"
محمد قطبی جشوقانی

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،حجت الاسلام محمد قطبی جشوقانی در یاداشت کوتاهی در خصوص انتخابات نوشت در میان این همه ناهمواری، سوء تدبیر، هجمه های بیگانگان، پرهیز از بیماری، فشارهای محیطی و سیاسی و... حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی  یک مجاهدت و مشارکت دَهِش منشانه و ایثارگرانه بود.

این مردم لایق بهترین جایگاه و برترین شأن اجتماعی هستند؛ مردمی که شرایط سخت را می شناسند و نسبت به آن آگاهانه تصمیم می گیرند.

منتخبین محترم، وظیفه سنگین بر دوش داشته و باید شانه هایشان را برای پذیرش مسئولیت قوّه ی محوری و اساسی کشور آماده کنند.

مجلس، روندگاه اصلی در اداره کشور و میدان تقویت امور بر مدار قانون و قانون گذاری است و شایسته است نمایندگان مجلس با ارتباط بیشتر با نخبگان علمی، سیاسی و فرهنگی و تقویت شبکه نخبگانی در پهنه ی جامعه به طور دائم دیدگاه ها و تجربیات نخبگان را دریافت نمایند و دامنه ی مشورت خود را در گسترده ترین شکل قرار دهند.

دفتر تبلیغات اسلامی که به تعبیر مقام معظم رهبری «دام ظلّه الوارف» نماد روشنفکری حوزه است می تواند به مثابه سامانه تعامل حوزه علمیه این پیوند را میان نمایندگان ملت و نخبگان حوزه علمیه برقرار سازد.

بدون تردید تحقّق آرمان های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با تقویت اندیشه ها و آموزه های دینی و توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه صورت خواهد پذیرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار