کد خبر: 992457
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
فرمانده انتظامي شهرستان "خوروبيابانک:
سرهنگ "نعمت خليلي" از توقيف 58 دستگاه استخراج ارز ديجيتال به ارزش 4 ميليارد ريال دربازرسی از یک دامداری درخوروبيابانک خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرمانده انتظامي شهرستان "خوروبيابانک در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه در یک دامدرای تعداد زیادی دستگاه ماینر وجود دارد و به صورت غیرقانونی ارز دیجیتال استخراج می شود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی شهرستان "خوروبیابانک" قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از محل بازرسی شد که 58 دستگاه ماینر خارجی بدون مدارک و مجوزهای قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 4 میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: پلیس با هر گونه فعالیت غیر قانونی که باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور شود برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و فعالیت به اینگونه افراد هرگز داده نخواهد شد.

وی اظهار داشت: در بررسی های کارشناسی پلیس مشخص شده عواملی مانند عدم توجه به جلو توسط راننده، سرعت غیر مطمئنه و غیر مجاز، حرکت با دنده عقب، عدم رعایت فاصله طولی از مهم ترین عوامل تصادفات رانندگی می باشند.

رئیس پلیس راهور در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ایام نوروز و افزاش مسافرت های جاده ای هستیم خاطر نشان کرد: رانندگان از تلفن همراه استفاده نکنند، مراقب پدیده خواب های کوتاه مدت باشند و قوانین رانندگی را رعایت کنند تا انشاءالله حادثه ای ناگوار برای خود و خانواده خود بوجود نیاورند ، همچنین از نصب تجهیزات غیر استاندارد مانند چراغ های گردان ، هدلایت، زنون و دیگر موارد غیر قانونی اکیدا خودداری شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر