کد خبر: 992185
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
نتایج نهایی انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
ستاد انتخابات کشور فهرست نهایی منتخبان مردم تهران در مجلس یازدهم را اعلام کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در رابطه با لیست نهایی نمایندگان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تهران محمدباقر قالیباف با اکتساب یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۷ رأی، سیدمصطفی آقامیرسلیم با اکتساب ۸۹۲ هزار و ۳۱۸ رأی و مرتضی آقاتهرانی با اکتساب ۸۶۸ هزار و ۲۵ رأی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی شدند.

وی افزود: الیاس نادران با مجموعه آرای ۸۴۱ هزار و ۹۵۶ رأی، سید محسن دهنوی با ۸۲۹ هزار و ۲۹۲ رأی، سید محمود نبویان با ۸۲۱ هزار و ۲۰۳ رأی و سید احسان خاندوزی با ۸۰۱ هزار و ۶۹۶ رأی به بهارستان راه یافتند.

موسوی تصریح کرد: اقبال شاکری با اکتساب ۷۹۵ هزار و ۲۱۱ رأی، ابوالفضل عمویی با ۷۹۲ هزار و ۹۶۴ رأی و بیژن نوباوه وطن با ۷۹۲ هزار و ۵۶۵ رأی نمایندگان منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شدند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: مجتبی توانگر با ۷۸۹ هزار و ۹۱۳ رأی، فاطمه رهبر با ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رأی، محسن پیرهادی با ۷۸۵ هزار و ۴۵۰ رأی و روح‌الله ایزدخواه با ۷۸۴ هزار و ۴۵۶ رأی نمایندگان منتخب مردم در بهارستان شدند.

وی با اشاره به آرای شمارش شده سایر نامزد‌های منتخب عنوان کرد: احمد نادری با ۷۸۳ هزار و ۵۴۵ رأی، عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی با ۷۷۹ هزار و ۴۷۹ رأی، سید نظام‌الدین موسوی با ۷۷۸ هزار و ۶۱۸ رأی و زهره الهیان با ۷۷۳ هزار و ۲۶۳ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافتند.

موسوی بیان کرد: مالک شریعتی نیاسر با اکتساب ۷۶۸ هزار و ۱۳۹ رأی، مهدی شریفیان با ۷۶۰ هزار و ۱۶ رأی، سید رضا تقوی با ۷۵۳ هزار و ۳۰۷ رأی و سمیه رفیعی با ۷۴۲ هزار و ۹۷۵ رأی از منتخبان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شدند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: سید علی یزدی‌خواه با اکتساب ۷۴۲ هزار و ۳۹۴ رأی، علی خضریان با ۷۴۰ هزار و ۳۳ رأی، رضا تقی‌پور عنبری با ۷۲۸ هزار و ۲۳۸ رأی، فاطمه قاسمپور با ۷۲۶ هزار و ۷ رأی و مجتبی رضاخواه با ۷۲۳ هزار و ۷۲۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی در پایان تصریح کرد: زهره سادات لاجوردی با ۷۱۴ هزار و ۹۳۱ رأی و غلامحسین رضوانی با ۷۱۱ هزار و ۶۰۸ رأی و عزت‌الله اکبری تالارپشتی با ۶۴۲ هزار و ۲۱۴ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار