کد خبر: 991901
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:
سرهنگ حسین ترکیان از افزایش کلاهبردرای ها با ترفند کارت به کارت و اسکرین شات خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: هر روزه تعداد زیادی از شهروندان گرفتار کلاهبرداران می شوند و حساب بانکی آنها خالی می شود.

وی افزود: کلاهبرداران پس از بدست آوردن اعتماد افراد و با ترفندهای خاص مانند برنده شدن شما در قرعه کشی بانک یا همراه اول و دیگر موارد آنها را فریب و در اکثر موارد پای عابر بانک می کشانند.

سرهنگ ترکیان بیان داشت: شهروندان عزیز مطلع باشد اگر در قرعه کشی برنده شوند نیازی به رفتن به عابر بانک و کارت به کارت کردن نیست و بدانند رمز و کدی که از طریق بانک بر روی گوشی آنها می آید محرمانه است و کسی نباید این رمز را بداند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخی کلاهبرداران با اسکرین شات گرفتن پیامک با سر شماره یک بانک خاص و ارسال برای شهروندان ، آنها را فریب می دهند و حساب بانکی آنها را خالی می کنند.

وی اظهار داشت: در برخی موارد با اسکرین شات گرفتن از وجوه ارسالی به شهروندان آنها را فریب و اجناسی را دریافت می کنند و متواری می شوند که اکیدا توصیه می شود قبل از تحویل اجناس حساب بانکی خود را کنترل و از واریز شدن وجه به حساب مطمئن شوید

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر