کد خبر: 991817
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند، گفت: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد ابوذر تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

سردار حاجی‌زاده سپس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند و خون تازه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انتخاب صحیح نمایندگان مردم بسیار مورد اهمیت است، افزود: مردم باید افرادی خدوم، مومن و با شرایط مناسب را انتخاب کنند که توجه به این امر بسیار مورد اهمیت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در صورت تحقق این امر و انتخاب افرادی مناسب برای مجلس اتفاقات خوبی نیز برای ۴ سال آینده در کشور رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه انتظاراتی از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد گفت: آن‌ها باید برای خدا کار کنند و به دنبال اسم و رسم و قدرت نباشند، زیرا در غیراین صورت به خود و مردم ضرر وارد می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید دلسوز مردم باشند و خود را برای آن‌ها وقف کنند. مردمی به این خوبی در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار