کد خبر: 991505
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مرجع خواست تا مردم را به حضور گسترده، پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت کنند و بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را به رخ جهانیان بکشند.

علیار راستگو با بیان این‌که انتخابات یکی از اساسی‌ترین امور نظام محسوب می‌شود، اظهار کرد: انتخابات تجلی اراده و اعمال قدرت مردم در تعیین سرنوشت کشور بوده و مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

وی افزود: قوه مقننه مهم‌ترین نهاد کشور در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است که تاثیر مستقیمی بر آینده کشور دارد و مهم‌ترین مسایل کشور در سطح کلان توسط مجلس شورای اسلامی تصمیم گیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هر کس که کشور را دوست دارد پای صندوق‌های رای بیاید، اضافه کرد: مردم ما دوست دار نظام هستند و امیدواریم با حضور خود پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

وی با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای بین المللی علیه نظام و کشور، خاطرنشان کرد: حضور حماسی و مشارکت پرشور مردم پای صندوق‌های رای علاوه بر افزایش انسجام و وحدت ملی در داخل کشور، موجب کاهش فشارهای بین المللی و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی می‌شود.

راستگو بیان کرد: با توجه به این موضوع، از همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مرجع می‌خواهیم تا مردم را به حضور گسترده، پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت کنند و بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را به رخ جهانیان بکشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: فرایند رای گیری از ساعت 8 صبح روز دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در 3053 شعبه مستقر در استان آغاز خواهد شد و در این دوره برای اولین بار از دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک استفاده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر