کد خبر: 991501
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
سرمربی تراکتور با اشاره به از عدم امکان مساوی در جام حذفی، می‌گوید که این رقابت‌ها به معنای همه یا هیچ است.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مس کرمان در جام حذفی گفت: بازی‌ها به مرحله‌ای رسیده که هر روز سخت‌تر می‌شود. دو تیم بازی‌های پرفشاری را سپری می‌کنند. در مرحله یک هشتم نهایی با تیم قابل احترامی به نام مس کرمان بازی داریم. بازی‌ها در این مرحله متفاوت است. در این مرحله همه یا هیچ حکم می‌کند.

وی ادامه داد: ضمن تمام احترامی که برای مس قائل هستم، فردا محکوم به برد هستیم و دوست داریم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. شرایط خوبی داریم و مصمم هستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی‌ها دشوار است اما بازیکنان تراکتور تمام سعی و تلاش خود را برای عبور از این مرحله خواهند کرد تا به سلامت از این بازی عبور کنیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: تمام امید و پشتوانه ما هوادارانی هستند که تا الان برای ما سنگ تمام گذاشتند. روز جمعه نیز در لیگ برتر و در آن سرما کنار ما بودند. خواهش می‌کنم فردا هم بازیکنان خود را تنها نگذارند. ما بیش از هر زمانی نیاز به حمایتشان داریم تا به مرحله بعد برویم. تمام فکر و ذکر بازیکنان ما برای بازی با مس کرمان است تا همه هواداران را خوشحال به خانه‌های خود روانه کنند.

الهامی با بیان اینکه تیمش آماده بازی با مس کرمان است، افزود: یکی، دو بازیکن داریم که به علت مصدومیت جزئی، وضعیتشان مشخص نیست ولی اجازه بدهید نامی از آن‌ها نبرم. مس کرمان تیمی است که ذوب آهن را در مرحله قبل حذف کرده است.

وی درباره بازگشت بازیکن پرویی به تیمش نیز اظهار کرد: میمبلا به تیم برگشته و مصدومیت او تا درصد زیادی برطرف شده است. با او صحبت کردم و گفت که به وضعیت مسابقه نرسیده است. او بعد از چند بازی به تیم ملحق می‌شود. او بازیکنی است که در روزهای سخت می‌تواند به تیم کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر