کد خبر: 991364
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
مرعشی:
سخنگوی حزب کارگزاران گفت: فرصت انتخابات فرصت بسیار خوبی برای بازسازی روحیه ملی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: از نظر ما فرصت انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط عمومی کشور ویژه است چرا که مردم به دلیل شرایط اقتصادی مشکلاتی دارند.

وی ادامه داد: کشور ما در حال حاضر تحت‌تأثیر شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد که در طول تاریخ جهان بی سابقه است و هیچ تحریمی با این شدت علیه کشوری انجام نشده است.

مرعشی تصریح کرد: ما قبل از برجام و پیش از شروع مذاکرات وحشت داشتیم که نکند ایران را به سمت نفت در مقابل غذا ببرند و این یک دغدغه ویژه بود، اما الان تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا وجود دارد و شرایط ما بسیار سخت است.

وی افزود: ما فکر می‌کردیم که فرصت انتخابات فرصت بسیار خوبی برای بازسازی روحیه ملی است.

وی تاکید کرد: امیدواریم برای مشارکت مردم در انتخابات شرایط لازم به وجود آید که البته در شهرستان‌ها به دلیل بحث‌های محلی وضعیت متفاوت است، اما در شهر‌های بزرگ حضور مردم اهمیت زیادی دارد.

مرعشی همچنین گفت: ضمن احترامی که برای همپیمانان خود در جبهه اصلاحات قائل هستیم، پیروزی حزب کارگزاران در انتخابات را پیروزی کل جریان اصلاحات می‌دانیم و، اما در مقابل آمادگی داریم که مسئولیت شکست را فقط خودمان بپذیریم، اما پیروزی جمعی خواهد بود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار