کد خبر: 990170
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی رحلت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به‌شرح زیر است:

ارتحال عالم فرزانه، روحانی وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی (رضوان الله تعالی علیه) نماینده معزز سابق، ولی فقیه در استان مازندران، که در زمره شخصیت‌های برجسته و محبوب دینی و انقلابی این خطه شهیدپرور قرار داشتند، موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم ربانی و معلم اخلاق یکی از عالمان بصیر، توانمند و تأثیرگذار در صحنه مبارزات انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم پلید پهلوی بودند و همواره حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب را در اندیشه و عمل مجاهدانه و خالصانه خود جست‌وجو می‌کردند.

این عالم وارسته و خدوم در سراسر عمر پربرکت خویش همواره نسبت به گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم السلام و ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی اهتمام وافر و همت جهادی داشتند.

اینجانب با عرض تسلیت این مصیبت عظمی به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، مردم انقلابی و مؤمن استان مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به‌ویژه اهل‌بیت مکرم ایشان، برای آن عالم ربانی و برجسته از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و همنشینی با پیامبراعظم (ص) و برای عموم داغدیدگان و بازماندگان صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسألت می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار