کد خبر: 990150
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل:
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ میلیون و ۸۶۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمیدرضا عبدی در بازدید از محور اردبیل - مشگین شهر اظهار کرد: بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در اردبیل ثبت شده که این میزان تخلف توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت انجام شده است.

وی بیان کرد: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای مشگین شهر - اردبیل و بالعکس با ۵۶۱ هزار و ۴۶۵ تردد و محور بران - سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با بیش از ۵۱۹ هزار تردد ثبت شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسط محورهای استان را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و یادآور شد: میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۵ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

عبدی افزود: هم اکنون ۱۶ سامانه جدید سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای اردبیل - سرچم و مشگین شهر به پارس آباد در حال نصب است.

وی با اشاره به هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل، تصریح کرد: ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و دو سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر