کد خبر: 989968
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
امام جمعه زرین شهر مطرح کرد:
حجت الاسلام و المسلمین باقریان گفت:امروز سنگر ما کارگاه ها و کارخانه ها هستند که در این شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی باید با رونق بیش از پیش تبلور یابند لذا نیاز است به جوانان و ابتکار این قشر عزیز اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان لنجان و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد برگزاری این مراسم متشکل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، فرمانداری شهرستان لنجان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ، شهرداری زرین شهر ، فولاد سبا ، صنایع نظامی وموسسه راویان فتح شهرستان لنجان شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور مسولین این سازمان ها و مردم همیشه در صحنه شهرستان در مصلای زرین شهر برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر در این مراسم گفت: در جبهه های جنگ القاب و سن معنی نداشت همه طیف های مختلف مردم کارگر،مهندس،جوانان و … همه در کنار همدیگر بودند تا سخت ترین کارها انجام شد.

وی افزود: امروز سنگر ما کارگاه ها و کارخانه ها هستند که در این شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی باید با رونق بیش از پیش تبلور یابند لذا نیاز است به جوانان و ابتکار این قشر عزیز اعتماد کنیم.

امام جمعه زرین شهر خاطر نشان کرد: اقدامات بزرگی توسط قشر کارگر و جوانان عزیز در جبهه های جنگ انجام شد و این افتخار آفرینی و همدلی همه مردم در کنار همدیگر تا همیشه جاودانه خواهد بود و باعث افتخار ایرانیان است.

وی بیان کرد:در این شرایط تحریم ظالمانه ، تنها با روحیه جهادی و انقلابی می توان همچون گذشته بر دشمن فائق آمد و افتخارات بزرگ آفرید.

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان و از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران به عنوان سخنران این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران سرمایه ای عظیم و ماندگاری است که با هدایت گری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی طیف های مختلف مردم عزیز ایران به ثمر نشست‌.

وی ادامه داد:وظیفه آحاد مردم است که از این میراث جاودانه مراقبت نمایند و این مهم با روحیه جهادی،همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری میسر می شود.

این پیشکسوت انقلاب تصریح کرد:مشارکت مردم در صحنه انتخابات به ویژه در شرایط تحریم فعلی و جنگ اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است لذا همه ما باید با حضور حداکثری بار دیگر دشمن را نا امید سازیم تا حماسه بزرگی رقم بخورد .

مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی  ذوب آهن اصفهان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:  امروز میراث دار شهیدانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا رژیم طاغوت که قصد ضربه به انقلاب را داشت سرنگون شود.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان با اعزام ۱۴ هزار نفر نیرو به جبهه های حق علیه باطل که ۲۸۶ نفر از آنها به شهادت رسیدند و پشتیبانی از دفاع مقدس نقش خود را به خوبی در آن دوران ایفا نمود .

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن تصریح کرد: در این شرایط جنگ اقتصادی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و همدلی می توان همچون گذشته از این شرایط سخت عبور کرد.

 شایان ذکر است در این مراسم از دو کتاب که با موضوع ایثار و شهادت نگاشته شده است رونمایی شد: کتاب مراد دلها بیانگر زوایای زندگی کارگر شهید و سردار نام آور فرمانده تیپ قمر بنی هاشم ، شهید مراد ملکی و کتاب روایت حماسه ( خاطرات رزمندگان ذوب آهن در دوران دفاع مقدس ) که توسط روابط عمومی ذوب آهن اصفهان منتشر شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر