کد خبر: 989618
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
آیت الله «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین به مناسبت فرا رسیدن نهمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در جمع مبارزان بحرینی سخنرانی می‌کند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین روز پنج‌شنبه (۲۴ بهمن) همزمان با نهمین سالروز انقلاب ۲۴ فوریه در قم در جمع مبارزان بحرینی و محور مقاومت و مردم شهید پرور ایران سخنرانی خواهد کرد.

وی در این سخنرانی پیام خود به ملت بحران را قرائت خواهد کرد.

همزمان با آغاز انقلاب‌های عربی در سال ۲۰۱۱، انقلاب بحرین نیز ۱۴ فوریه همان سال آغاز شد و مردم این کشور علیه رژیم آل خلیفه به پا خاستند و این رژیم نیز به سرکوب انقلاب مردمی روی آورد و برای این کار از نیرو‌های سعودی و «سپر جزیره» کمک گرفت که هنوز هم در این کشور حضور دارند.

رژیم آل خلیفه در راستای سرکوب انقلاب مردمی بحرین شمار زیادی از مخالفان و روحانیون شیعه از جمله شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین را بازداشت کرده و او را به حبس ابد محکوم کرده است.

دولت بحرین همچنین تابعیت شماری از این روحانیون را سلب کرده است که از جمله آن‌ها آیت‌الله عیسی قاسم به عنوان مهم‌ترین چهره دینی و مبارز شیعیان این کشور است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار