کد خبر: 989612
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
آتش خشم مردم فلسطین در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی در برابر نظامیان متجاوز صهیونیست از دو روز پیش به اوج خود رسیده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: پایگاه فلسطین الیوم در گزارشی اعلام کرد مناطق مختلف کرانه باختری در واکنش به یورش غیر قابل توجیه اشغالگران اسرائیلی به شهر‌های فلسطینی و تخریب منازل شهروندان و بازداشت آن‌ها و هدف قرار گرفتن جوانان که تا کنون دست‌کم دو جوان در الخلیل و جنین طی ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیده‌اند، شاهد اوج درگیری با اشغالگران بوده است.

اولین پاسخ فلسطینیان به این تجاوزات از سوی یک جوان فلسطینی صورت گرفت که هنوز هویت وی مشخص نیست، این جوان شجاع، شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را با تنها سلاحی که در اختیار داشت یعنی خودرو خود زیر گرفت که حال دو نظامی صهیونیست وخیم گزارش شده است.

جنبش‌های مقاومت فلسطین امروز پنجشنبه به تمجید از عملیات شجاعانه و دلاورانه این جوان فلسطینی پرداختند، عملیاتی که در قدس اشغالی داد و به زخمی شدن ۱۵ نظامی صهیونیست از تیپ ویژه گولانی ارتش رژیم اشغالگر منجر شد که منابع صهیونیست حال یکی از آن‌ها را وخیم اعلام کرده اند.

از سوی دیگر مردم ساکن شهر بیت لحم در یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به دفاع از خود با دستان خالی پرداختند که طی آن شماری از آن‌ها زخمی شدند.

به گفته منابع فلسطینی، درگیری‌های شدیدی در پی یورش ده‌ها نظامی مسلح رژیم صهیونیستی به بیت لحم رخ داد، متجاوزان در جست وجوی عامل عملیات قهرمانانه امروز در قدس اشغالی به بیت لحم حمله‌ور شدند. نظامیان صهیونیست به طور گسترده از گاز اشک علیه جوانان خشمگین فلسطینی استفاده کردند که در نتیجه شماری از آن‌ها دچار حالت خفگی شدد.

تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات شجاعانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطین، تشدید اقدامات ضد صهیونیستی را بیانگر مخالفت مردم فلسطین با طرح معامله قرن ترامپ و حمایت آن‌ها از مقدسات قلمداد کرده اند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تصریح کرد عملیات صورت گرفته در قدس که منجر به زخمی شدن ۱۶ نظامی اسرائیلی شده، آغاز رویارویی جدید با عنوان مقابله با طرح معامله قرن ترامپ و حمایت از مقدسات است.

این جنبش با تمجید از این عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی خاطر نشان کرد کسی که این عملیات را انجام داد به خوبی آنچه را می‌خواهد، می‌داند، چرا که او ستونی از نظامیان تا دندان مسلح دشمن را هدف قرار داد.

جهاد اسلامی در بیانیه خود افزود این عملیات پیام به چالش کشیدن سلاح سرکوبی است که نظامیان رژیم اشغالگر علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی و علیه مردم قدس و به طور کلی علیه مردم فلسطین به کار می‌گیرند.

در این بیانیه آمده است این عملیات در سایه تشدید توحش و تجاوزگری اشغالگران و ارتش تروریست آن‌ها و یورش به شهر‌ها و روستا‌ها و اردوگاه‌های کرانه باختری انجام شده و نشان می‌دهد که فلسطینیان هرگز تسلیم نخواهند شد و در برابر دشمن زانو نخواهند زد بلکه با تمام قدرت و اراده از خود دفاع خواهند کرد.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم با تمجید از عملیات ضد صهیونیستی امروز در قدس اشغالی تصریح کرد این عملیات مقاومت فرزندان ملت ما در قدس و کرانه باختری اشغالی، پاسخ عملی ملت ما به اعلام معامله قرن آمریکاست.

این جنبش از زبان حازم قاسم سخنگوی خود در بیانیه‌ای اعلام کرد در برابر توهم الحاق که سران رژیم اشغالگر و دولت آمریکا از آن سخن می‌گویند، تصمیمی از سوی تمام ملت فلسطین برای اخراج اشغالگران از کرانه باختری و ریشه‌کنی شهرک‌هایش وجود دارد.

قاسم تصریح کرد قشر‌های مختلف مردم ما، نبرد را به نفع خود یکسره خواهند کرد و آزادی خود را بازپس خواهند گرفت و معامله حذفی ترامپ را زیر پای خود لگدمال خواهند کرد.

سخنگوی حماس در این بیانیه از قشر‌های مختلف امت اسلام خواست در کنار مقامت مشروع ملت فلسطین در مقابله با طرح معامله قرن قرار گیرند، وی همچنین از برخی طرف‌های عربی که در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند، خواست عادی سازی روابط با اشغالگران را متوقف کنند.

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: اسرائیل رو به زوال و نابودی است.

گردان‌های الناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت فلسطین هم با تمجید از عملیات ضد صهیونیستی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی تصریح کرد عملیات قهرمانانه قدس، سستی و متزلزل بودن سامانه امنیتی دشمن صهیونیستی در برابر مقاومت ملت فلسطین را نشان داد.

این گروه مقاوم فلسطینی خواستار افزایش ضربات به نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در تمام محور‌های درگیری شد.

جنبش الاحرار (آزادگان) فلسطین هم عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی را که یک شهادت طلب جوان انجام شد و طی آن شماری از نظامیان رژیم اشغالگر در تیپ معروف گولانی را هدف قرار داد، تبریک گفت و اعلام کرد این جوان فلسطینی افتخار پیشتازی در بازگرداندن شراره آتش عملیات مقاومت از زمان اعلام طرح معامله قرن و اصلاح جهت قطب نمای ملی درباره سازوکار‌های مقابله با این توطئه خطرناک و تلاش برای شکست آن را به خود اختصاص داد.

این جنبش با درود به روان دو شهید فلسطینی به نام‌های محمد الحداد و یزن ابوالبطیخ که طی ۲۴ ساعت اخیر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، تاکید کرد خون این شهدا باید عامل روشن شدن آتش نبرد فراگیر تا انتفاضه سوم در برابر اشغالگران برای بازدارندگی و مهار تجاوزگری و مقابله با تمام توطئه‌هایشان باشد.

این گروه فلسطینی تصریح کرد خون شهدای ملت ما همچنان به عنوان سوختی برای ادامه مسیر جهاد و مقاومتی باقی خواهد ماند که هرگز متوقف نخواهد شد مگر آنکه اشغالگران از سرزمین ما بیرون رانده شوند و هر چه حمایت آمریکایی و بین المللی و عربی از اشغالگری از طریق عادی سازی روابط صورت گیرد، اشغالگری قطعا رو به زوال و نابودی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار