کد خبر: 989586
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
یکی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت کردستان گفت: دشمنان و استکبار جهانی دنبال حذف ارزش‌ها در جامعه هستند.

محمود الله‌مرادی هم‌اکنون در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد:‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل باید دفاع شود، فرزند شهید، رزمندگان و جانبازان همان آرمان‌های انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از این ارزش‌ها نیاز به مطالبه‌گری منطقی دارد که با دعوا درست نمی‌شود، اما پیگیری و مطالبه‌گری در این مسیر از اهمیت زیادی برخوردار است.

این پیشکسوت جبهه ایثار و شهادت کردستان تصریح کرد: بازنشستگان از نظر شغل با مشکل مواجه هستند و لذا سپاه باید از آنها در ظرفیت‌های مختلف استفاده کند.

وی توجه به خانواده به ویژه فرزندان را از مهم‌ترین رسالت‌های امروز سپاهیان دانست و گفت:‌ امروز ضدانقلاب تمام توان خود را روی حذف اصول و ارزش‌ها در بین جامعه گذاشته است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: باید از اصول و اعتقادات خود دفاع کنیم و در این مسیر با روشنگری مناسب در بین خانواده و فرزندانمان بهترین اثرگذاری داشته باشیم.

این فرزند شهید،ن حفظ قداست سپاه از سوی پاسداران را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید اجازه دهیم با هیچ قیمتی قداست سپاه از بین برود، چرا که به فرموده امام امت «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

وی اضافه کرد: سپاه از نیروهای ارزشی و انقلابی است و دلش برای انقلاب و مردم می‌سوزد و در خدمت به مردم در عرصه‌ها و شرایط گوناگون همواره در خط مقدم قرار دارد.

الله‌مرادی اضافه کرد: ادارات ما به دست برخی مسئولان چاپلوس افتاده که با تملق و شگرد و روش‌های مختلف خود را به سپاه می‌چسبانند تا ظلم آشکاری که به فرزندان شهدا می‌کنند را به نوعی لاپوشانی کنند.

این پیشکسوت ایثار و شهادت کردستان خاطرنشان کرد: یقینا همه پاسداران انقلاب اسلامی در همراهی فرماندهان خود برای به اهتزاز درآوردن پرچم توحید از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت جانانه و با تمام توان در مسیر پیشبرد اهداف و ارزش‌های انقلاب تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر