کد خبر: 989544
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سردار مهدی معصوم بیگی گفت: نیروی انتظامی استان در سال جاری 40 تن مواد مخدر کشف کرده که یک رکورد استثنایی می باشد و در طول تاریخ نیروی انتظامی در این استان فاقد سابقه بوده است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم که این ایام را به سربازان حضرت "بقیه الله اعظم اروحنا فداه" و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبریک می گویم .

وی با اشاره به اینکه در چنین ایامی در بهمن ماه سال 1357 مردم انقلابی ، مسلمان ، مومن و متدین ایران، یکپارچه آمدند و فریاد زدند که ما جمهوری اسلامی می خواهیم بیان داشت: وقتی که ریشه های انقلاب یا علت های ایجاد انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم می بینیم که در شعارهای اساسی و محوری انقلاب اسلامی خواسته های مردم نهفته است و آنها را فریاد می زدند که یکی از آن شعارها که بعنوان ریشه انقلاب نیز یاد می شود ، شعار "استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی" بود .

این مقام انتظامی بیان داشت: انقلاب اسلامی برای کشور ما که کاملا وابسته بود و اراده سیاسی نداشت، استقلال سیاسی کامل به ارمغان آورد و امروز به جایی رسیده ایم که در پاسخ اقدام تروریستی کشور تروریستی آمریکا ، مهم ترین پایگاه نظامی آن کشور در منطقه یعنی "عین الاسد" را مورد هدف و اصابت موشک قرار دادیم.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم کشورمان آزادی هدیه داد بطوری که امروز مهم ترین و بالاترین سطوح کشور با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند .

وی ادامه داد: علی رغم اینکه کشورمان در تحریم های مستمر قرار دارد به برکت انقلاب اسلامی و برکت خون شهیدان عزیزمان موفق شده ایم پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف داشته باشیم و کشورمان از لحاظ علمی، فناوری،  توسعه و آبادانی با دوره قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: "آینده درخشانی در پیش روی این ملت عزیز قرار دارد" ، انشاءالله با تلاش و کار جهادی و شکر گزاری خدای متعال به اهداف والاتری که شایسته مردم کشورمان است دست پیدا خواهیم کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی اشاره ای نیز به ظلم و ستم دوران طاغوت کرد و بیان داشت: شرم آور بود در کشوری که مهد تشیّع بود، مشروب فروشی ، بی بند وباری، نوچه پروری،یاغی گری و باج گیری رایج بود که به برکت انقلاب، نظام اسلامی در کشورمان ایجاد شد و گردن گردنکشان شکسته شد و اُبهت پوشالی آنان فرو ریخت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز در حوزه های مختلف دستاوردهای خوبی را بدست آورده و همه مؤلفه های امنیت در این استان بهبود و ارتقاء یافته است.

وی افزود: در سال جاری 40 تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که یک رکورد استثنایی است و در طول تاریخ نیروی انتظامی در استان اصفهان فاقد سابقه بوده است .

سردار معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مجموعه ای است که کارکنان آن تلاش می کنند امنیت را که مهم ترین نیاز جامعه است برآورده کنند و این نیاز بدست نمی آید مگر با جهاد و تلاش و از خود گذشتگی وشب زنده داری و با نیت های خالص و پاک، که حتماً این چشمان بیدار و قلب های تپنده در پیشگاه خدای متعال پاداش دارند.

شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر