کد خبر: 989269
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با ثبت سنگین‌ترین شکست دانشگاه آزاد در تاریخ این مسابقات پیگیری شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هشت دیدار از هفته‌های چهارم و پنجم دور برگشت و یک دیدار معوقه هفته دوم این رقابت‌ها در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در مهمترین دیدار دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین مقابل هم صف آرایی کردند.

دانشگاه آزاد که با از دست دادن ملی پوشان خود، تیم مقتدر سال‌های قبل نیست و با آسیب دیدگی عرفان ناظمی مشکلات دو چندانی پیدا کرد تا عملاً در پیکار با مدافع عنوان قهرمانی حرفی برای گفتن نداشته باشد. در آن سوی میدان پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری که هفته قبل دو امتیاز حساس را در بازی با یزدان از دست داده بود، در این دیدار ریسک نکرد و آماده‌ترین نفرات خود را در ترکیب قرار داد و با برتری ۷ بر یک سنگین‌ترین شکست دانشگاه آزاد را از زمان حضور در لیگ برتر به این تیم تحمیل کرد.

ابوالفضل قشقایی، میرهاشم حسینی، علی نجفی، امیرحسین محمدخانلو، محمد حسین یزدانی و سعید رجبی به همراه محمد حسن پلنگ افکن هفت تکواندوکار پیروز شهرداری در این میدان بودند و آرین ابراهیم هم تنها پیروزی دانشگاه را رقم زد. ضمن اینکه آرمین هادی پور تکواندوکار المپیکی دانشگاه آزاد در این مبارزه با وجود آنکه در ترکیب بود، به دلیل قطعی شدن باخت تیمش به میدان نرفت.

پاس قوامین تیم سوم جدول این هفته هر دو بازی خود با تساوی پشت سر گذاشت تا فاصله خود را با این تیم دوم جدول بیشتر کند. از هفته دوم یک دیدار معوقه هم برگزار شد که «کن» ۸ بر صفر پالایش نفت را از پیش رو برداشت.

در جدول رده بندی تا در پایان رقابت‌های هفته پنجم از دور برگشت، تیم شهرداری ورامین با کسب ۳۲ امتیاز صدرنشین است و لوازم خانگی کن با ۳۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پاس با ۲۵ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

نتایج کامل هفته چهارم دور برگشت

* کانون تکواندوکاران مهاجر صفر - لوازم خانگی کن ۸
* شهرداری ورامین ۷ - دانشگاه آزاد یک
* فرمانیه ۳- پاس قوامین۵
* پالایش نفت آبادان ۴ - مس کرمان ۴

نتایج کامل هفته پنجم دور برگشت

* فرمانیه ۲ - دانشگاه آزاد ۶
* پالایش نفت آبادان ۲ - شهرداری ورامین ۶
* یزدان ۴- پاس قوامین۴
* کانون تکواندوکاران مهاجر ۲- مس کرمان ۶

کد خبر ۴۸۴۳۹۰۰
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار