کد خبر: 989230
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
مرد شیشه‌ای که به اتهام قتل سه‌عضو خانواده بازداشت شده است با درخواست قصاص در ملأعام از سوی اولیای‌دم مواجه شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، روز گذشته پرونده قتل زوج جوان و دختر هشت‌ساله در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد.

ابتدای جلسه نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست صادره از دادسرا گفت: «مهدی دوم اردیبهشت‌امسال به اتهام قتل زوج جوانی به نام‌های دانیال و سحر و دختر هشت‌ساله دانیال به نام بیتا بازداشت شد. او بعد از شکایت مادر بیتا در ردیابی تلفن همراه شناسایی و دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرده که برای او درخواست اشد مجازات دارم.»

درخواست قصاص در ملأعام
در ادامه پدر و مادر دانیال، خواهران سحر (نامادری بیتا) درخواست قصاص در ملأ عام کردند. سپس مادر بیتا نیز درخواست قصاص در ملأعام کرد و گفت: «شش سال قبل از دانیال جدا شدم و سرپرستی فرزندم با او بود. هر هفته دخترم را ملاقات می‌کردم تا اینکه روز قبل حادثه دانیال همراه همسرش به خانه‌ام آمدند و بیتا را تحویل گرفتند. سال گذشته فهمیدم دانیال و همسرش گرفتار اعتیاد شده‌اند به همین خاطر به دادگاه رفتم و درخواست سرپرستی بیتا را مطرح کردم. قرار شد بعد از پایان امتحانات بیتا به این درخواستم رسیدگی شود، اما دو‌ماه مانده به پایان تحصیل دخترم، داغدارش شدم. با قصاص قاتل در ملأعام کمی آرام می‌شوم.»

ادعای قاتل
در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول سه‌قتل عمد گفت: «من و دانیال هر دو راننده بودیم، اما چند سالی از او خبر نداشتم تا اینکه یک‌ماه قبل از حادثه او را حوالی منطقه خاوران دیدم. در کلاته ورامین باغی داشتم که روز حادثه دانیال و همسردومش را همراه دختر هشت‌ساله‌اش به باغ دعوت کرده بودم. آن روز من و دانیال با هم شیشه کشیدیم. بعد از مصرف مواد، دانیال برای خرید سیب‌زمینی از باغ بیرون رفت. نیم ساعت بعد من هم برای خرید غذا از باغ بیرون رفتم، اما وقتی برگشتم دانیال در حالیکه حالت عادی نداشت چاقو و گاز اشک‌آور را برداشت و با ادعای اینکه به همسرش نظر دارم به طرفم حمله کرد.» متهم در خصوص قتل گفت: «دانیال با چاقو به گردنم ضربه زد. از آنجائیکه من هم حال طبیعی نداشتم چاقو را گرفتم و او را کشتم. سپس سراغ همسرش رفتم و او را نیز کشتم. بیتا شاهد ماجرا بود و با دیدن این صحنه‌ها داد و فریاد می‌کرد و با سنگ به من حمله می‌کرد. برای اینکه او را آرام کنم دستم را مقابل دهانش گرفتم تا اینکه از نفس افتاد. بعد از قتل دانیال و دخترش را در قسمتی از باغ و همسر دانیال را در قسمت دیگری از باغ بعد از جدا کردن سر از بدنشان دفن کردم. سپس برای اینکه آرام شوم دوباره مواد کشیدم.»

متهم در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید به خاطر مصرف مواد در حال خودم نبودم و هشیاری‌ام را از دست داده بودم.»

اثبات هشیاری متهم
بعد از آخرین دفاع، متهم به سؤالات هیئت قضایی پاسخ داد.
قاضی: مدعی هستی تحت تأثیر مواد مرتکب جنایت شدی. چه موادی مصرف کرده بودی؟
متهم: شیشه
قاضی: بعد از ارتکاب جرم هم مواد کشیدی چه موادی مصرف کردی؟
متهم: هروئین. چون خون زیادی از من رفته بود و از آنجائیکه هروئین مورفین دارد آنرا مصرف کردم تا سرحال شوم.
قاضی: پس این موضوع نشان می‌دهد زمان ارتکاب جرم کاملاً هشیار بودی، چون فرق شیشه و هروئین را می‌دانستی.
متهم: [سکوت متهم]در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار