کد خبر: 989075
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
مدیر موزه عصارخانه شاهی شهرداری اصفهان :
مریم قانونی گفت :دانش آموزان باید حس ملی گرایی و میهن پرستی را درک کنند و با پیشینه و فرهنگ خود آشنا شوند تا با ریشه های تاریخی و فرهنگی کشور گره بخورند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر موزه عصارخانه شاهی اظهار داشت : دانش آموزان به مناسبت دهه فجر در برنامه ای با عنوان "در مسیر یک نشان" با محوریت بازیابی ریشه های تاریخی و فرهنگی کشور از 13 تا 16 بهمن ماه از موزه عصارخانه شاهی بازدید می کنند.

مریم قانونی بیان نمود: دانش آموزان باید حس ملی گرایی و میهن پرستی را درک کنند و با پیشینه و فرهنگ خود آشنا شوند تا با ریشه های تاریخی و فرهنگی کشور گره بخورند.

وی ادامه داد: در برنامه "در مسیر یک نشان"، 10 مدرسه با رده سنی متوسطه اول و سال آخر ابتدایی از 13 تا 16 بهمن در دو سانس 10 و 11 صبح دعوت شده اند تا ضمن بازدید از عصارخانه شاهی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هویت کشورشان را بازیابی کنند.

مدیر موزه عصارخانه شاهی تصریح کرد: این برنامه با نمایشی در خصوص کارکرد موزه عصارخانه شاهی همراه است که با همکاری تالار هنر اجرا می شود.

دانش آموزان به مناسبت دهه فجر در برنامه ای با عنوان "در مسیر یک نشان" از 13 تا 16 بهمن ماه از موزه عصارخانه شاهی بازدید می کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر