کد خبر: 988990
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر افتتاح شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار شد. در این مراسم محمد جلود دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری، سفیر اندونزی در ایران، ارسلان زارع استاندار گیلان و علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری حضور داشتند.
این دوره از مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ است و در ان ۲۷ وزنه بردار خارجی و ۷ وزنه بردار ایرانی حضور دارند.

جلود: ایران کشور صلح طلبی است

محمد جلود دبیرکل فدراسیون جهانی در مراسم افتتاحیه بیان کرد: از رییس فدراسیون و مسئولان گیلان به جهت برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنم. در این چندروز همه برای برگزاری این رقابت‌ها تلاش فراوان کردند.

او ادامه داد: وزنه برداری ایران دارای تاریخچه با قدمت زیاد است و وزنه برداران بزرگی را به دنیا معرفی کرده است. ایران با برگزاری این مسابقات نشان داد کشور صلح طلبی است.

وی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه شرکت کنندگان، گفت: ایران در بازی‌های گذشته موفق به کسب مقام دوم شده و امیدوارم پرچم ایران در مسابقات المپیک آینده به اهتزاز در بیاید.

صالحی امیری: تمام استان‌های ما توانایی برگزاری رویداد‌های بین المللی را دارند

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم نتوانست در مراسم افتتاحیه حاضر شود، اما پیام خود ارسال کرد بخشی از متن پیام صالحی امیری به شرح زیر است: میزبانی مسابقات بین المللی جام نامجو از چند منظر قابل توجه است و نشان می‌دهد با وجود تبلیغات منفی تمام استان‌ها و شهرستان‌های ما در امنیت کامل، توانایی برگزاری رویدا‌های معتبر جهانی، قاره‌ای و بین المللی را دارند. امروز یکی از رساترین زبان‌های بین المللی دنیا برای رساندن پیام صلح و دوستی، ورزش است. در این بین میزبانی رقابت‌های معتبر بین المللی جدا از افزایش غرور و نشاط اجتماعی بیانگر امنیت کامل در فضایی آکنده از دوستی و مهربانی با مردمانی مهمان نواز با فرهنگی به قدمت تاریخ است.

مرادی: برگزاری رویداد‌های بین المللی به تقویت صلح کمک می‌کند

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: برگزاری چنین رویداد‌هایی به تقویت صلح و روابط بین ملت‌ها کمک می‌کند. از زحمات دست اندرکاران این مسابقه هم تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدواریم این مسابقات باعث ارتقای جایگاه وزنه برداری در جهان شود. از زحمات افسران مبارزه با دوپینگ هم تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از کسانی که در برگزاری کارگاه‌های آموزشی همکاری دارند، تشکر می‌کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار