کد خبر: 988893
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
شرکت توزیع برق اصفهان پیشرو درپژوهش وفن آوری کشور؛
حمید رضا پیرپیران گفت:پروژه های تحقیقاتي و پژوهشي شرکت توزیع برق اصفهان توانسته فرايندهاي خدمت رساني و برق رساني با کيفت را ارتقا بخشد و مسير استراتژي شرکت را با سرعت بيشتر هدايت کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفها ن در ارزیابی که وزارت نیرواعلام نمود شرکت توزیع برق اصفهان در بین تمام شرکت های توزیع برق کشور در عرصه پژوهش و فن آوري رتبه اول را از آن خود نمود .

  حمید رضا پیرپیران در این باره گفت:پروژه های تحقیقاتي و پژوهشي توانسته فرايندهاي خدمت رساني و برق رساني با کيفت را ارتقا بخشد و مسير استراتژي شرکت را با سرعت بيشتر هدايت کند به طورقطع نگاه پژوهش محور مي تواند چشم انداز شرکت را با کيفيت بهتري به سرمنزل مقصود برساند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان  درادامه اذعان داشت: ارتباط صنعت با دانشگاه مسیر پیشرفت ما را بیش از پیش می نماید به طوري که با داشتن دانشگاههاي اصفهان ، دانشگاه صنعتي و بسياري از دانشگاههاي آزاد اسلامي  می توانیم این ارتباط را در سطح وسیعتر ایجاد کنیم و با تفاهم نامه هایي که ايجاد و امضا شده اشت به ارتقا هر چه بيشتر سازمان همت گماريم.

 حبیب الله مظاهری مدیر دفتر تحقیقات سپس در ادامه گفت : در توسعه همه جانبه برکسی پوشیده نیست، تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه است .

 وی تصریح کرد :فعالیتهای تحقیق و پژوهش موجب فن آوری و نوآوری مي گردد و توانمندي هاي کارکنان يک مجموعه را به نمايش مي گذارد  خوشبختانه دستاوردهای پژوهشی در صنعت برق اصفهان ستودنی است و در تمام حوزه ها همکاران حضور داشته اند.

وی تصریح کرد :دریافت این لوح حاصل رهنمودهای مدیرعامل و تلاش تمام همکاران بوده است که در نهایت شرکت توزيع برق اصفهان با کسب ۴/۷۴ درصد از امتيازات ساخص هاي ارزيابي جايگاه اول را از آن خود کرد.

وی به شاخص های ارزیابی اشاره کرد و گفت: در بخش تعریف اولویت های تحقيقاتي ۱۱ مورد اولويت به تصويب وزارت نيرورسيد ، در بخش انتشار و حمايت از دانش تحقيقات تعداد ۳۶ مقاله در کنفرانس هاي ملي و بين المللي پذيرفته و يک عنوان کتاب جهت تاليف ،تصويب نموده است که نتيجه آن کسب رتبه دوم کنفرانس سيرد منطقه اي بوده است .

وی خاطر نشان کرد :در سال گذشته کمیته تحقیقات ۱۶ جلسه کاربردی در خصوص تصویب فعالیتهای علمي و پژوهشي برگزار نمود و در عملکرد مالي با جذب ۱۰۰ درصدي بودجه تحقيقات در سال ۹۷ رشد داشته که اين ميزان رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد بوده است .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار